حضور 100 نخبه در اردوی انتخابی منتخبان قرآنی مجموعه انتظامی
کد خبر: 4194218
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
رودمقدس خبر داد:

حضور 100 نخبه در اردوی انتخابی منتخبان قرآنی مجموعه انتظامی

‌رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا از برگزاری اردوی انتخابی کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۰۰ نفر از منتخبین قرآنی مجموعه انتظامی خبر داد و گفت: از این افراد ۶۰ نفر برای حضور در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کنند.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۰۰ نفر از منتخبان قرآنی مجموعه انتظامی گفت: این اردو از روز گذشته دوشنبه مورخه ۲۵ دی‌ماه در سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

وی افزود:‌ این اردو ۳ روزه است و امروز این افراد در ۸ رشته شامل قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۱۵ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم به رقابت می‌پردازند. از بین این افراد ۶۰ نفر منتخب برای حضور در سی و چهارمین دوره مسابات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند.

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا تصریح کرد‌: منتخبان ما از دهم تا ۱۴ بهمن ماه در هتل نبی اکرم مجموعه انتظامی در مشهد مقدس حضور پیدا می‌کنند و آنجا نیز در دوره توانمندسازی قرآنی حضور پیدا می‌کنند و در نهایت از ۱۵ بهمن به هتل امامت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند و در روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه مسابقات برگزار می‌شود. در نهایت روز ۱۸ بهمن مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار و برترین‌ها معرفی خواهند شد.

رودمقدس با بیان اینکه اردوی انتخابی دیگری برای شرکت نخبگان قرآنی انتظامی در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک و دو، چهارم بهمن ماه در سازمان برگزار می‌شود، گفت: منتخبان این رشته‌ها نیز بعد از آن مشخص و به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha