برپایی امر به معروف و نهی از منکر پیام شهدا به مردم است
کد خبر: 4194109
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
سردار رفیعی‌کیا:

برپایی امر به معروف و نهی از منکر پیام شهدا به مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: انتظار شهدا برپایی امربه‌معروف و نهی از منکر و همچنین دفاع از ولایت است. نباید فریب امپراتوری رسانه‌ای دشمن را بخوریم و باید در جهاد تبیین به وظیفه خود عمل کنیم.

سردار هادی رفیعی کیا، فرمانده انتظامی مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی، در یادواره شهدای روستای ورآباد شهرستان خمین با بیان اینکه اولین شهیده زن مسلمان سمیه بود، گفت: اولین شهید از زنان مسلمان، سمیه بود، کسی که نه‌ تنها خودش، بلکه همسر و فرزندش هم در راه اسلام شهید شدند، او کسی بود که تحت شکنجه‌های سخت افرادی همچون ابوجهل از راه خود برنگشت.

وی تاریخ را تکرار حوادث دانست و افزود: 1400 سال بعد مشابه چنین اتفاقی برای دختری در کردستان توسط کومله رخ داد، به‌طوری‌که این گروهک منافق از وی که دختری سنی مذهب بود خواستند که به امام راحل توهین کند، اما وی زیر بار این ذلت نرفت و به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان مرکزی کثرت جمعیت مسلمانان در جهان را حاصل خون‌های مطهر شهدا دانست و تصریح کرد: در تمامی حوادث تاريخ اسلام همیشه نقش مادران شهدا قابل‌توجه است، آنان فرزندانی تربیت کردند که در راه اسلام جان خود را فدا کنند، حتی در واقعه کربلا نقش مادران شهدا نیز دیده می‌شود، به‌عنوان نمونه حضرت ام‌البنین(س) مادر چهار شهید بود و حضرت زینب (س) پیام‌آور پیام عاشورا بود.

سردار رفیعی‌کیا ادامه داد: علت دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران این است که حکومت ما بر اساس جمله هیهات من الذله بنیان‌گذاری شده است؛ چراکه می‌بینیم 8 سال جنگ بر کشور ما تحمیل شد، قریب 260 هزار شهید تقدیم کرده‌ایم، 17 هزار شهید ترور داشتیم، با همه‌ی تحریم‌ها و سختی‌ها و دشواری‌ها باز هم جمهوری اسلامی با قوت به راه خود ادامه می‌دهد تا ان شاء الله پرچم را به دست صاحب اصلی خود حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) برساند.

وی اضافه کرد: اگر شهدا به اذن الهی به این دنیا بازگردند چه پیامی برای ما خواهند داشت؟ به‌طور قطع خواسته آنها ادامه دادن راه آنها است، انتظار ایشان برپایی امربه‌معروف و نهی از منکر و همچنین دفاع از ولایت خواهد بود، می‌توان گفت که باید از آنچه باعث خوشحالی دشمن می‌شود، پرهیز کرد، نباید فریب امپراتوری رسانه‌ای دشمن را بخوریم و باید در جهاد تبیین به وظیفه خود عمل کنیم.

یادآور می‌شود، قرائت پیام سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص این یادواره، اجرای سرود توسط گروه دختران حاج قاسم سلیمانی، روایتگری خاطرات شهدا، اجرای مداحی و تجلیل از خانواده شهید بنی‌اسدی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha