مراسم گرامیداشت شهدای عرفه در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4193426
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

مراسم گرامیداشت شهدای عرفه در ارومیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید احمد کاظمی و یارانش همچنین یادبود شهدای عرفه در ارومیه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهدای عرفه در ارومیه برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز 21 دی در مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید احمد کاظمی و یارانش همچنین یادبود شهدای عرفه که در ارومیه برگزار شد، گفت: شهید کاظمی با دو شهید بزرگ دیگر کشورمان شهید سلیمانی و شهید باکری یک وجه اشتراک داشتند و آن هم این بود که همه آنها شهادت را از خداوند طلب کرده بودند.

وی با بیان اینکه این سه شهید وارسته در وصیت‌نامه خود از خداوند متعال خواسته بودند که آنها را پاکیزه بپذیرد و هر سه شهید بزرگوار شهادت ویژه و باعظمتی داشتند، گفت: همه آنها عملیات‌ها مهم و سرنوشت‌سازی را فرماندهی کردند و در برگرداندن امنیت به کشورمان نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اضافه کرد: چنانچه کسی می‌خواهد راه شهدای بزرگ ایران اسلامی را ادامه دهد باید تلاش کند در عرصه‌های مختلف مانند فرهنگی، آموزشی، عملیات نرم در فضای مجازی، تبیین و روشنگری خوب بدرخشد و فردی تاثیرگذاردر جامعه باشد.

وی پشتیبانی از ولایت فقیه، تلاش برای تحقق عدالت و جهاد در راه دین و خدا را مهم‌ترین خصیصه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عنوان کرد و بیان داشت: ما باید وصیت‌نامه شهدا را برای خودمان سرمشق قرار دهیم و مو به مو مفاد مختلف آن را مورد توجه قرار دهیم.

عیوضلو شهدا را ناظر و حاضر در این سری رویدادها و برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: تا جایی که می‌توانیم باید سیره شهدا را با جدیت دنبال کنیم چراکه آنها مسیر درستی را انتخاب کردند و در نهایت توانستند به آرامش ابدی برسند و نزد خداوند متعال روزی بخورند.

انتهای پیام
captcha