کمک گردشگری سلامت به اقتصاد و توسعه اجتماعی
کد خبر: 4193299
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
نهاوندی بیان کرد:

کمک گردشگری سلامت به اقتصاد و توسعه اجتماعی

مدیرعامل شرکت بین‌‌المللی نمایشگاه‌های فارس با اشاره به نقش گردشگری سلامت در جامعه گفت: گردشگری سلامت به اقتصاد، سیاست، توسعه اجتماعی و گسترش امکانات رفاهی کشور مقصد کمک شایانی می‌کند.

محسن نهاوندی، مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محسن نهاوندی، مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس امشب، 20 دی‌ماه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی خدمات پزشکی، درمانی، سلامت و گردشگری سلامت در شیراز گفت: امروز قطب پزشکی جنوب کشور میزبان رویدادی با محوریت سلامت است.

وی با بیان اینکه سلامت به عنوان محوری‌ترین موضوع در زندگی بشری است، گفت: استان فارس با توجه به ظرفیت درمانی خود و با حضور پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران نام آشنا در سطح کشور و جهان، استانی پیشرو در عرصه سلامت کشور و نامی آشنا در عرصه بین‌المللی است.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس، هدف اصلی این نمایشگاه را تقویت یکی از بازوان اقتصادی استان یعنی گردشگری سلامت دانست و گفت: گردشگری درمانی به توسعه اقتصاد و استانداردهای زندگی و تمدن بشری کمک می‌کند.

نهاوندی در ادامه به بیان بعضی از دستاوردهای توسعه گردشگری پرداخت و گفت: گردشگری سلامت به اقتصاد، سیاست، توسعه اجتماعی و گسترش امکانات رفاهی کشور مقصد کمک شایانی می‌کند که این مسئله اهمیت این موضوع را بیش از پیش برای همگان مشخص می‌کند.

وی با اشاره به نقش موثر ایران در عرصه سلامت در بین کشورهای منطقه و کشورهای جهان و اهمیت موضوع گردشگری سلامت گفت: این نمایشگاه میزبان هیئتی از کشور عراق است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید بر آن می‌رود که با برگزاری جلسات متعدد در ایام نمایشگاه و بازدید‌های آنان از نمایشگاه سلامت شیراز، دستاوردهای خوبی برای بخش درمان و اقتصاد استان به ارمغان بیاید.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی فارس بیان کرد: نمایشگاه گردشگری سلامت فارس در فضایی بالغ بر 5000 مترمربع نمایشگاهی در قالب 50 غرفه با رویکرد سلامت و گردشگری سلامت از امروز به مدت 4 روز میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام
captcha