محفل قرآن و عترت یادبود مرحوم مهدی افکاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4193152
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
با حضور قاریان بین‌المللی

محفل قرآن و عترت یادبود مرحوم مهدی افکاری برگزار می‌شود

محفل یادبود مرحوم مهدی افکاری، قاری قرآن با حضور جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان در شهرستان نور مازندران برگزار می‌شود.

محفل بزرگ قرآن و روضه یادبود مرحوم مهدی افکاری برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، محفل بزرگ قرآن و روضه یادبود زنده‌یاد مهدی افکاری، شنبه 23 دی‌ماه با حضور قاریان ممتاز ملی و بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

در این محفل احمد ابوالقاسمی، سیدجواد حسینی، حمید شاکرنژاد، محمدرضا پورزرگری، حمیدرضا احمدی‌وفا، مهدی غلام‌نژاد، مهدی عادلی، سعید پرویزی و محسن قاسمی از جمله قاریان حاضر در این محفل خواهند بود.

همچنین در این مراسم ذکر مصیبت اهل بیت(ع) از سوی رضا بذری، مداح اهل بیت عصمت و طهارت صورت می‌گیرد. اجرای این محفل را هادی صلح‌جو و هادی ربیعی، دو مجری معارفی رسانه ملی به عهده دارند. 

این مراسم به همت هیئت محبان اهلب بیت متوسلین به پنج تن آل عبا و مجمع قاریان شهرستان نور در حسینیه علی و فاطمه علیهما‌السلام برگزار می‌شود. 

یادآور می‌شود مهدی افکاری از قاریان نام‌آشنای استان مازندران، ساکن شهرستان نور، در جریان سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت. مرحوم افکاری از جمله قاریان جوان و ممتاز بود که در محافل رسمی به عنوان قاری نخست قرآن استان مازندران شناخته می‌شد. این قاری فقید در مسیر عزیمت از نور به تهران دچار سانحه رانندگی شد که بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال یافت، اما با وجود تلاش پزشکان، دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام
captcha