جشن میلاد کوثر در شوط برگزار شد
کد خبر: 4193081
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

جشن میلاد کوثر در شوط برگزار شد

جشن میلاد کوثر به مناسبت هفته زن و مادر با حضور اقشار مختلف مردم در شوط برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا جباری، امام‌ جمعه شوطبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدرضا جباری، امام‌ جمعه شوط امروز 19 دی در جشن میلاد کوثر که با حضور اقشار مختلف مردم به مناسبت هفته زن و روز مادر در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان نظام اسلامی هرگز نمی‌توانند انکار کنند مرعوب و تضعیف شده‌اند و برای جبران شکست‌های پی در پی خود چندین عملیات انجام دادند ولی نتوانستند به نتیجه برسند.

وی حادثه تروریستی کرمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه همچنین اعتقاد به جهاد در راه خداوند و دین خصیصه بارز همه کسانی است که در گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه در پشت این اقدامات تروریستی،ایادی استکبار جهانی قرار دارد، تصریح کرد: این اقدام آنها نشان داد چقدر در مقابل نظام اسلامی ضعیف و ناتوان هستند که افراد بی‌گناه، زنان و کودکان را شهید می‌کنند.

امام جمعه شوط گفت: مادران این مرز و بوم باید تلاش کنند شخصیت‌هایی وارسته همچون سردار سلیمانی را در دامان خود پرورش دهند، تا جامعه را به سمت سعادت همه‌جانبه سوق داده و رضایت خداوند متعال را جلب کنند.

احمد رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط در ادامه این مراسم اضافه کرد: بانوان مسلمان باید در اخلاق و رفتار، منش و زندگی تا جایی که می‌توانند بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) را برای خود الگو و اسوه قرار دهند، در این صورت خواهند توانست در سرنوشت ملت‌ها ایفای نقش کنند.

وی ضمن اشاره به فضایل دخت گرامی حضرت رسول(ص) گفت: ایشان در هر زمینه‌ای برای ما مسلمانان اعم ازخواهران و برادران اسوه هستند پس برای اینکه بتوانیم روحیات و سبک زندگی خودمان را به اولیای الهی نزدیک کنیم، لازم است در ابتدا آنها را خوب بشناسیم که این مهم از طریق مطالعه، تحقیق و پژوهش امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha