سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌‌‌های الهام‌بخش جهان اسلام هستند
کد خبر: 4193076
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌‌‌های الهام‌بخش جهان اسلام هستند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بزرگترین شخصیت‌های الهام‌بخش جهان اسلام هستند چراکه در زمینه‌های مختلف سرآمد و الگو می‌باشند.

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبریحجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اشاره به فرا رسیدن دهه مقاومت، گفت: برخی از شخصیت‌ها نه‌تنها در زندگی شخصی بلکه در عرصه جهاد، فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، تبعیت از ولایت فقیه و سیر و سلوکی که داشتند به فردی تأثیرگذار تبدیل می‌شوند.

وی ادامه داد: افراد برجسته و شاخص همچون سردار سلیمانی سبب گرایش مردم به سمت دیانت و صفات پسندیده انسانی می‌شوند به طوری که حتی بعد از شهادت این اثربخشی چندین برابر می‌شود و مردم در همه تصمیم‌گیری‌ها به آن فرد متمایل هستند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن می‌فرماید «شهدا زنده هستند و نزد پروردگار روزی داده می‌شوند»، افزود: دشمن تصور باطل داشت با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، راه و مرام ایشان فراموش می‌شود حال آنکه جبهه مقاومت برای خونخواهی این مرد تاریخ‌ساز به پا خاست و قوی‌تر از سابق ظاهر شد.

وی به جایگاه حاج‌قاسم سلیمانی در بین کشورهای محور مقاومت اشاره کرد و گفت: دشمن خیال می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی، محور مقاومت تضعیف شده و رزمندگان روحیه خود را از دست خواهند داد، درحالی‌که امروز می‌بینیم خون پاک شهید سلیمانی چندین برابر بیشتر از سردار سلیمانی منشاء اثر شده است و جهان اسلام برای تحقق مدینه فاضله در تکاپو است.

حجت‌الاسلام دیرباز حضور آحاد مردم در اقصی نقاط ایران در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی را نشان‌دهنده استمرار راه ایشان و دوام داشتن افکار این بزرگ‌مرد عنوان کرد و بیان داشت: دشمن هرگز نخواهد توانست مردم را از مکتب سلیمانی و سلیمانی‌ها روی‌گردان کند.

انتهای پیام
captcha