یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در چایپاره برگزار شد
کد خبر: 4193054
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در چایپاره برگزار شد

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور اقشار مختلف مردم در چایپاره برگزار شد.

حجت‌الاسلام رسول جمشیدی، امام‌جمعه چایپارهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام رسول جمشیدی، امام‌جمعه چایپاره، امروز 19 دی در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: برای برقراری امنیت و حفظ اسلام در کشورمان جوانان زیادی از صمیم قلب جهاد کردند که امروز باید قدر این امنیت را بدانیم.

وی ضمن اشاره به اینکه سالگرد شهادت سردار سلیمانی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف سردار حاج قاسم سلیمانی بدون‌تردید برقراری امنیت پایدار در ایران و کشورهای محور مقاومت بود ولی به دست شقی‌ترین مردم زمان به شهادت رسید.

امام‌جمعه چایپاره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک اسطوره تمام‌عیار معرفی کرد و افزود: ایشان توانست راهی را در پیش بگیرد که مقصد آن منتهای سعادت بود به طوری که امروز هر کسی در آن مسیر قدم بگذارد قطع یقین عاقبت به خیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام جمشیدی به اقدامات ددمنشانه رژیم صهونیستی در غزه اشاره کرد و بیان داشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت قوی‌‌تر، مصمم‌تر و باانگیزه‌تر از سابق در عرصه نبرد حاضر شده، چراکه خون‌خواه این مرد تاریخ‌ساز است.

وی با بیان اینکه شهدای کرمان دانش‌آموخته مکتب سردار سلیمانی و پشتیبان ولایت فقیه هستند، اضافه کرد: همه ما باید ولایتمداری، ولایت‌باوری، زمان‌شناسی، موقعیت‌شناسی و بصیرت شهدا را برای خودمان الگو قرار دهیم.

امام جمعه چایپاره جنایت اخیر داعش در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و گفت: به شهادت رساندن عزاداران حاج قاسم اعم از زن و مرد، پیر و جوان ناشی از زبونی و ناتوانی دشمن در مواجهه با موج خروشان انقلاب است.

وی ادامه داد: با نابودی رژیم صهیونیستی به دست کشورهای محور مقاومت در آینده نزدیک شاهد انتقام کودکان به خون غلتیده در غزه و کرمان خواهیم بود و به همراه امت مظلوم فلسطین در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام
captcha