سه اثر برگزیده به‌نشر در جشنواره «کتاب سلام»
کد خبر: 4192753
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

سه اثر برگزیده به‌نشر در جشنواره «کتاب سلام»

سه اثر از انتشارات به‌نشر در بخش کودک و نوجوان در چهاردهمین جشنواره «کتاب سلام» برگزیده شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از انتشارات به نشر، آیین اختتامیه جشنواره «کتاب سال سلام» ویژه کودک و نوجوان که در ساختمان دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد در این جشنواره بیش از سه هزار اثر که در سال 1401 منتشر شده‌اند مورد بررسی قرار گرفته است که 200 اثر به مرحله دوم جشنواره راه یافته‌اند و در مرحله نهایی 50 اثر انتخاب شدند و از میان آن‌ها 18 اثر بنا بر انتخاب هیئت داوران برگزیده شده‌اند.

در این جشنواره آثار  انتشارات به‌نشر در بخش شعر و داستان خوش درخشیدند و توانستند در جمع 18 اثر برتر جشنواره قرار بگیرند.

کتاب شعر کودکانه «زمین به من گفت چی گفت؟» سروده خانم زهرا موسوی به عنوان کتاب سال در بخش شعر، کتاب داستان «فقط تو نیستی» از مجموعه هشتمین ستاره به نویسندگی خانم سپیده خلیلی به عنوان کتاب سال در بخش رضوی و  کتاب شعر کودکانه «بوی گل سوسن» سروده خانم سمیه تورجی از سوی هیئت داوران چهاردهمین جشنواره کتاب سلام به عنوان کتاب سال در بخش انقلاب و مقاومت معرفی شدند. با حمایت از پدید آورندگان، شبکه سازی، پل ارتباطی ناشر نویسنده آغاز به کار کرد و برگزاری آن تا سال ۸۳ ادامه داشت و ۱۳ سال فعالیت کرد و در طول این ۱۳ سال ۲۰۰ اثر برگزیده معرفی شد. امسال بعد از گذشت ۱۳ سال که مساوی با گذر یک نسل کودک و نوجوان است چهاردهمین دوره کتاب سال سلام را برگزار شد.

انتهای پیام
captcha