تشکیل قرارگاه «جهاد امید» در فارس
کد خبر: 4192692
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
استاندار فارس خبر داد:

تشکیل قرارگاه «جهاد امید» در فارس

محمدهادی ایمانیه از ایجاد طرحی با عنوان «جهاد امید» در قالب قرارگاه با هدف رفع مشکلات خرد و محله‌محور در این استان خبر داد.

نشست قرارگاه جهاد امید، استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 17 دی‌ماه در پایان جلسه مشترک با شهرداران شهرهای شیراز و شهر جدید صدرا، مدیران کل تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار شیراز و سایر مسئولان ذیربط با بیان اینکه مدتی‌ است تلاش می‌کنیم تا مشکلات خرد در شهرهای شیراز و شهر جدید صدرا احصا و مرتفع شود، از ایجاد طرحی با نام «جهاد امید» در قالب یک قرارگاه خبر داد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این اقدام در سایر شهرستان‌های فارس هم اجرا شود، افزود: ممکن است از برخی از مشکلات به عنوان مشکلات خرد نام بریم اما برای ساکنین این محلات، تک تک این موضوعات دارای اهمیت است لذا با ایجاد طرح جهاد امید در قالب یک قرارگاه امیدواریم بتوانیم گام موثر دیگری در دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برداریم.

استاندار فارس با بیان اینکه شهرداران شهرهای شیراز و شهر جدید صدرا و ۱۱ دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان از جمله آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق، شرکت گاز، شرکت مخابرات و... تاکنون ۶۴۰ مشکل خرد را احصا کرده‌اند، گفت: این ۶۴۰ مشکل در ۱۵۲ محله شهر شیراز و شهر جدید صدرا احصا شده است که آنان را با درج جزئیات، دسته‌بندی و مشخص کرده‌ایم.

ایمانیه تصریح کرد: به مدیران کل این دستگاه‌ها دو هفته فرصت داده‌ایم که طی این مدت مشخص کنند چگونه طی دو ماه آینده این مشکلات قابل حل شدن است.

وی ادامه داد: پس از دو هفته مشخص می‌شود که این مشکلات تا دو ماه آینده قابل حل شدن است یا مدیران اعلام می‌کنند به دلایل منطقی امکان‌پذیر نیست این موارد تا پایان سال برطرف شود؛ درصورتی که حل مشکلات به مسائل مالی و اعتبارات نیازمند باشد حتماً کمک می‌کنیم و همراه با مدیران کل مربوطه به دفاتر وزیران می‌رویم تا اعتبارات لازم را جذب کنیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه برای هر کدام از موارد ۱۱ گانه به علاوه سازمان شهرداری شیراز و شهرداری شهر جدید صدرا، یک پیگیر معین کرده‌ایم و مشخص شده پیگیری کننده هر سازمان چه کسی است، افزود: با جدیت شوراهای اسلامی و شهرداران شیراز و صدرا مراقبت می‌کنند و امور مساجد و پایگاه‌های مقاومت نیز در این زمینه نظارت، همکاری و همراهی می‌کنند.

ایمانیه بیان کرد: طی دو هفته آینده جمع‌بندی دیگری خواهیم داشت و با جلسات پیاپی تا پایان سال اکثر این ۶۴۰ مشکل را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha