انتشار بیانیه جامعه قرآنی کشور در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
کد خبر: 4192072
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴

انتشار بیانیه جامعه قرآنی کشور در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

اعضای جامعه قرآنی کشور در پی وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و به خاک و خون کشیدن دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانیه‌ای را منتشر کردند.

انتشار بیانیه جامعه قرآنی کشور در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمانبه گزارش ایکنا، اعضای جامعه قرآنی کشور در پی وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، بیانیه‌ای را منتشر کرد. این بیانیه، شامگاه 14 دی در هشتمین یادواره سوره‌های سرخ با حضور اهالی قرآن، از سوی محمدتقی میرزاجانی، معاون شورای عالی قرآن قرائت شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم 
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا(احزاب/ ٢٣)

در روز ولادت دخت مکرم پیامبر عظیم الشأن، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که مقارن با چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بود، شاهد اقدام بزدلانه و جنایت ددمنشانه دیگری از سوی دشمنان مستکبر و خونخوار اسلام و ایران بودیم. جنایتی که جمعی از مردان و زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون کشاند و ملت بزرگ ایران را غرق ماتم کرد. 

این حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان به خوبی نشان داد، دشمنان ما نه تنها از شهید سلیمانی عزیز، بلکه از عاشقان مرام و مکتب این پهلوان و زائران مزار این قهرمان ملی هراس و واهمه دارند. 

بی‌شک این اقدام وحشیانه، نشان دهنده نهایت استیصال دشمنان در مقابل جریان زنده و بالنده مقاومت در ایران و دنیای اسلام است.

جامعه قرآنی کشور، ضمن تسلیت این فاجعه تألم بار  به محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، این حرکت ضد انسانی را که در ادامه شرارت ها و نسل کشی چند ماه اخیر در غزه است، به شدت محکوم می‌کند و بر لزوم شناسایی و مجازات طراحان و آمران این حادثه جانکاه و پاسخی سخت و قاطع به آنان، توسط مسئولان کشور تأکید می‌نماید. 

از درگاه خداوند متعال، علو درجات شهدای عزیز و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و همچنین سلامتی مصدومان را مسئلت می کنیم.

فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِينَ ظَلَمُوا وَالْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ(انعام/ ۴۵)

جامعه قرآنی کشور 
١۴ دی‌ماه ١۴٠٢»

انتهای پیام
captcha