دلدادگان مکتب سلیمانی در فارس به سوگ شهدای کرمان نشستند
کد خبر: 4191988
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

دلدادگان مکتب سلیمانی در فارس به سوگ شهدای کرمان نشستند

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس از برپایی مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مساجد، حسینیه‌ها و تکایای این استان توسط دلدادگان مکتب سلیمانی و هیئات مذهبی خبر داد.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارسرضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان به تمام دلدادگان مکتب سلیمانی گفت: این حادثه نشان از عمق کینه دشمنان این مرز و بوم و این ملت شریف یعنی آمریکا و اسرائیل نسبت به تفکر شهید سلیمانی و دلدادگان اهل بیت(ع) دارند.

وی افزود: این حادثه تروریستی نشان داد که دشمنان ما حتی نسبت به مزار شهید قاسم سلیمانی و زائرانشان و کسانی که عاشق دستگاه اهل بیت(ع) چقدر کینه و نفرت دارند.

محمدیان از هیئات مذهبی استان فارس و عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) و دلدادگان مکتب سلیمانی خواست تا نسبت به این قضیه واکنش نشان دهند و چنین جنایتی را محکوم کنند و سپس ادامه داد: در محل موکب‌های هیئات مذهبی که به‌مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی برپا شده بود، پرچم‌های مشکی و سرخ و همچنین تصاویر شهید سلیمانی و شهدای کرمان نصب خواهد شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس با بیان اینکه شامگاه امشب، 14 دی‌ماه نیز مراسم سوگواری در تمام تکایا، مساجد، مواکب و هیئات مذهبی استان برپا خواهد شد، گفت: همچنین در مساجد، حسینیه‌ها و تکایای استان فارس مراسم دعای کمیل و دعای ندبه به یاد شهدای بزرگوار حادثه تروریستی کرمان برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینکه علاوه بر این‌ها مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در نقاط مختلف استان فارس به همت مردم و هیئات مذهبی برپا خواهد شد، گفت: باید تلاش کنیم تا آن چیزی که در شأن شهدای حادثه کرمان است را انجام دهیم و به هر طریق یاد آنان را گرامی بداریم.

محمدیان در پایان ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد نابودی کامل صهیونیست‌ها و زوال کامل آمریکای جنایتکار و ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) باشیم.

انتهای پیام
captcha