راه سردار سلیمانی تا ابد ماندگار است
کد خبر: 4191963
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

راه سردار سلیمانی تا ابد ماندگار است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: راه و یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است.

قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز 14 دی در یادواره سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت که در این شهرستان برگزار شد، گفت: بدون تردید راه، یاد و مرام این مرد تاریخ‌ساز سردار سلیمانی تا ابد ماندگار است و گرد فراموشی بر روی آن نخواهد نشست.

وی شهادت را مزد خدمت بی‌منت سردار سلیمانی دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصور می‌کنند با حذف فیزیکی مردان بزرگ کشورمان می‌توانند بر خاورمیانه تسلط پیدا کنند، حال آنکه به هیچ عنوان این طور نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه حاج قاسم یک فرد نبود بلکه یک مکتب، تفکر و عقیده بود، ادامه داد: بنابراین راه ایشان با شهادت‌ بدون‌تردید بیش از گذشته طرفدار پیدا خواهد کرد، کما اینکه در چهار سال گذشته نیز چنین بوده است.

عیوضلو ضمن اشاره به اینکه رزمندگان در کشورهای محور مقاومت از مکتب حاج قاسم الهام می‌گیرند، ادامه داد: این مکتب الهام گرفته از تفکر عاشورای حسینی بوده و توانست خانه سست و عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه درآورد.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا حامل این پیام است که ما بر آن عهدی که بسته‌ایم همچنان وفادار هستیم، گفت: همچنین در این رویدادها به رهبرمان می‌‌گوییم که این خطه مملوء از غیورمردان و شیرمردانی است که تا پای جان برای حفظ ارزش‌ها ایستاده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به برپایی رزمایش کمک مومنانه در مرکز استان به نیت حاج قاسم اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا 20 هزار بسته معیشتی، 40 هزار بسته یلدایی در بین نیازمندان توزیع شده و 50 سری جهیزیه به نوعروس‌ها اهدا شده است.

انتهای پیام
captcha