سجایای اخلاقی شهید سلیمانی تبیین شود
کد خبر: 4191950
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

سجایای اخلاقی شهید سلیمانی تبیین شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سجایای اخلاقی و سلوک رفتاری شهید سلیمانی باید برای نسل جدید کشورمان به خوبی تبیین شود.

سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 14 دی در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که در نقده برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی یک فرد نظامی صرف نبودند.

رجبی ادامه داد: ایشان از سجایای اخلاقی و سلوک رفتاری بی‌بدیلی برخوردار بودند که باید این موضوع برای نسل جدید کشورمان به خوبی تبیین شود تا به راستی بتوانند ادامه‌دهنده راه این مرد بزرگ باشند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیتی مومن و انقلابی بودند که به واسطه شایستگی‌های فردی که داشتند در سپاه به مدارج فرماندهی دست پیدا کردند و از طراحان موفق عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس بودند.

وی سردار سلیمانی را فرماندهی توانمند، مقتدر، شجاع و کارآزموده توصیف کرد و گفت: صداقت و اخلاص در عمل از جمله ویژگی‌های بارز  ایشان بود به طوری که در زمینه رفع مشکلات عمومی مردم ساعی بودند.

رجبی با اشاره به نقشه‌های ایادی استکبار جهانی در منطقه، گفت: سردار سلیمانی برای دشمنان یک مانع بزرگ بود، برای همین ایشان را به شهادت رساندند حال آنکه نمی‌دانستند ایشان نیروهایی مخلص و جان برکف پرورش داده‌اند که راه او را با اقتدار ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: آمریکا و به طور کلی غرب با ایجاد داعش درصدد بودند بین کشورهای اسلامی شکاف ایجاد کنند، اما به واسطه فرماندهی سردار سلیمانی یکپارچگی امت اسلام رقم خورد و بساط داعش از منطقه برچیده گردید و طرح خاورمیانه آمریکایی با شکست روبه‌رو شد.

وی اهتمام برای تقویت جبهه و کشورهای محور مقاومت  را از جمله اقدامات شاخص سردار سلیمانی برشمرد و گفت: این موضوع برای سایر نهضت‌های آزادی‌بخش نیز منشا الهام و امید بود و نسبت به ادامه مبارزه با دشمنان خود امیدوار شدند.

انتهای پیام
captcha