حاج قاسم سربازی برای ولایت را به ما آموخت
کد خبر: 4191836
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

حاج قاسم سربازی برای ولایت را به ما آموخت

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های سردار سلیمانی سربازی برای ولایت بود.

حجت‌الاسلام حسین قربانیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین قربانیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 13 دی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در این شهرستان برگزار شد، گفت: مکتب حاج قاسم در واقع مکتبی برای آموختن نحوه و چگونگی سربازی برای ولایت به شمار می‌رود.

وی ضمن اشاره به اینکه سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر زمان، مطیع محض امر رهبری و فردی ولایتمدار بود، گفت: ایشان پیوندی ناگسستنی با ولایت داشت، که این موضوع مورد اتفاق همه است.

وی با بیان اینکه بدون‌تردیدد ما هر چه داریم به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، ادامه داد: باید راه شهدا، جانبازان و ایثارگران را ادامه دهیم که لازمه این موضوع شناخت تمام و کمال این سرمایه‌های معنوی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه سخنان خود اخلاص، ولایتمداری و مردم‌داری را مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: همین ویژگی‌ها در ایران و کشورهای محور مقاومت برای این بزرگ‌مرد عزت، جاودانگی و محبوبیت رقم زد.

حجت‌الاسلام قربانیان با بیان اینکه آحاد مردم به ویژه جوانان و مسئولان باید برای شناخت هر چه بیشتر ایشان اهتمام کنند، گفت: باید این اسطوره بی‌مانند را برای خودمان الگو قرار دهیم و از مکتب ایشان درس بگیریم.

وی ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شئون مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، گفت: مقام معظم رهبری فرمان جهاد تبیین را صادر کرده‌اند بنابراین در برهه کنونی باید به عنوان عمار ولایت وارد عمل شویم و سخن حق را بگوییم و جانب حق را بگیریم.

انتهای پیام
captcha