شهادت نام سردار سلیمانی را عالم‌گیر کرد
کد خبر: 4191831
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

شهادت نام سردار سلیمانی را عالم‌گیر کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) گفت: شهادت نام، یاد و سیره سردار سلیمانی را عالم‌گیر کرده است.

حجت‌الاسلام احمد جلیلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه  سیدالشهدا(ع)به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام احمد جلیلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه  سیدالشهدا(ع) در مراسم چهلمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در سردشت برگزار شد، گفت: گرچه خدمات و اقدامات سردار سلیمانی در دنیا زبانزد بود ولی ترور ایشان باعث شد که نام و یادشان بیش از گذشته عالم‌گیر شود.

وی سردار سلیمانی را یکی از شهدای شاخص و ماندگار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ایشان جان‌شان را فدای امنیت و آسایش ما کردند حتی ملت‌های کشورهای محور مقاومت خودشان را مدیون ایشان می‌دانند.

حجت‌الاسلام جلیلی اضافه کرد: اخلاص باطنی و تقوای عملی ویژگی بارز سردار سلیمانی بود و با این روحیه برای یاری ابنای بشر به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت به طوری که امروز جبهه مقاومت بسیار قدرتمند شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب درصدد بودند با حذف فیزیکی و به شهادت رساندن ایشان به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کنند، گفت: استکبار این تفکر باطل را داشت که با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت تضعیف  یا نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه خون پاک این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع حرم باعث شد معادله دشمنان بر هم بخورد، گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی این مکتب با قدرت هرچه‌تمام‌تر در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد به طوری که عملیات طوفان‌الاقصی حماس خواب را از چشم سران رژیم صهیونیستی ربوده است.

انتهای پیام
captcha