جهاد تبیین به مراتب بزرگتر از دفاع مقدس است
کد خبر: 4190792
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

جهاد تبیین به مراتب بزرگتر از دفاع مقدس است

رئیس بنیاد ایران‌شناسی، باور ولایت را در اطاعت محض از فرمان‌های ولایت فقیه دانست و گفت: جهاد تبیین یک جهاد به مراتب بزرگتر از دفاع مقدس است چرا که در جنگ همه حضور داشتند، اما در موضوع تبیین مسائل، هدف توجیه کردن مشکلات نیست بلکه بیان حقایق و نقشه‌های شوم دشمن است.

رجبی دوانی، رئیس بنیاد ایرانشناسی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدحسین رجبی دوانی، رئیس بنیاد ایران شناسی، امروز، نهم دی‌ماه، در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز به مناسبت گرامیداشت سالروز «حماسه نهم دی» گفت: توطئه اغتشاشات سال ۸۸ که توسط دشمن طراحی شده بود به لطف الهی و بصیرت مردم در نطفه خفه شد و مردم تبریز با حضور بصیرتی خود در هشتم دی بر دهان فتنه گران کوبیدند.

وی افزود: آذربایجانی‌های غیور وقتی دیدند افرادی در مقابل نظام ایستاده‌اند با آنها اتمام حجت کردند و در خنثی کردن توطئه‌ها پیشتاز شدند.

رجبی دوانی ادامه داد: کشور ما در عرصه‌های مختلف توانسته است تهدیدات دشمن را خنثی کند و دشمن به شکست خود اعتراف کرده است چرا که توطئه‌های دشمنان همیشه با هوشمندی رهبر معظم و بیدار انقلاب اسلامی و حضور به موقع مردم در صحنه‌ها درهم شکسته شده است.

رئیس بنیاد ایران شناسی، با تأکید بر اینکه اگر رهنمود‌های مقام معظم رهبری را آویزه گوشمان کنیم کسی حریفمان نخواهد بود تصریح کرد: دشمنان می‌خواستند عراق و سوریه را نابود کننند، اما نتوانستند با قدرت ایران اسلامی مقابله کنند و جمهوری اسلامی اراده کرد سوریه و عراق بماند و ماند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز از ضعف‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی سوء استفاده می‌کنند افزود: اگر مثل توده‌های مردم در بین مسئولان باور به ولایت وجود داشته باشد و نیمی از آن باورها اجرایی شود همه این مشکلات به راحتی پشت سر گذاشته می‌شود

رئیس بنیاد ایران شناسی، باور ولایت را در اطاعت محض از فرمان‌های  ولایت فقیه دانست و گفت: جهاد تبیین یک جهاد به مراتب بزرگتر از دفاع مقدس است چرا که در جنگ همه حضور داشتند، اما در موضوع تبیین مسائل، هدف توجیه کردن مشکلات نیست بلکه بیان حقایق و نقشه‌های شوم دشمن است که سعی دارد حق را باطل جلوه دهد و جای شهید و جلاد را عوض کند.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی‌های ما باعث شده است فرد معلوم الحالی مثل پسر شاه منفور فراری برایمان زبان درازی و رژیم گذشته را تطهیر کند  اظهار کرد: حقیقت نظام و سلامت نفس و آزادگی رهبر ما برای دنیا روشن است و ما مسئولیت داریم در این خصوص به جهاد تبیین عمل کنیم چرا که رهبر معظم انقلاب گفته‌اند فساد در کشور سیستمی نیست فقط برخورد قاطع صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام
captcha