لزوم فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات
کد خبر: 4189125
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
حجت‌الاسلام خسروپناه تأکید کرد:

لزوم فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بر تمهید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به نشست با استانداران اظهار کرد: این هفته در جمع استانداران در وزارت کشور موضوع قرارگاهی شدن شورای فرهنگ عمومی مطرح شد و در این زمینه مباحثه خوبی با استانداران شکل گرفت. لازم است که دغدغه‌های مطرح‌شده توسط استانداران در شورای فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس بیان کرد: باید به دنبال مشارکت حداکثری مردم باشیم و دستگاه‌های مختلف تمام تلاش خود را در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام دهند. به‌عنوان مثال نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های سراسر کشور اهتمام ورزد که البته به‌حمدالله اقدامات خوبی در این خصوص صورت پذیرفته است.

خسروپناه با اشاره به چند پیشنهاد کوتاه‌مدت برای انتخابات نکاتی همچون توجه به مشارکت گروه‌های مختلف در کشور، شفاف‌سازی در عرصه‌های گوناگون، تبیین زحمات و خدمات دولت و... را مورد توجه قرار داد.

وی در پایان ضمن تشکر از خدمات ارزنده شورای فرهنگ عمومی در خصوص اقدامات لازم برای انتخابات، خواستار تمهید برای حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات شد و این حضور پرشور را مانعی بزرگ برای دشمنان نظام و انقلاب برای رسیدن به مقاصد پلیدشان دانست و تأکید کرد: ملت ما همانند گذشته پرشور و باصلابت در عرصه انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha