ثبت رکورد بیش از 100 دوره ختم قرآن در ایام فاطمیه + فیلم
کد خبر: 4189030
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
در رادیو معارف صورت گرفت

ثبت رکورد بیش از 100 دوره ختم قرآن در ایام فاطمیه + فیلم

شنوندگان ویژه‌برنامه «یاس یاسین» ایام فاطمیه رادیو معارف طی شرکت در پویش این برنامه؛ بیش از 100 مرتبه قرآن را قرائت و ختم کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو معارف، در ایام فاطمیه اول و دوم، شنوندگان ویژه برنامه «یاس یاسین» رادیو معارف، بیش از 100 دوره کل قرآن کریم را ختم و آن را به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هدیه کردند.

اعظم ایرانی، تهیه کننده برنامه «یاس یاسین» درباره این اتفاق گفت: در سالی که به ساحت مقدس قرآن کریم در برخی نقاط جهان جسارت و اهانت شد، بر آن شدیم تا پویش ملی ختم قرآن کریم را راه‌اندازی و ثواب این فعالیت جمعی قرآنی را به محضر دخت نبی مکرم اسلام هدیه کنیم.

وی اشاره کرده که هر روز، شماره سه جزء از کلام‌الله مجید برای قرائت مشخص و معرفی می‌شد و بالطبع مخاطبین قرآن دوست رادیو، روزانه مخیر به انتخاب جزء، حزب و سور انتخابی برای ختم قرآن بودند.

ایرانی اذعان داشت در ایام فاطمیه بیش از 6500 نفر از مخاطبین به پویش قرآنی رادیو معارف لبیک گفته و الحمدلله در این زمان کوتاه بیش از 100 دوره کامل قرآن کریم قرائت و ختم شد.

به گزارش ایکنا؛ جهاد تبیین در سیره و سخن حضرت زهرا(س) با نگاهی به خطبه فدکیه و همچنین سیره مبارزاتی حضرت در دفاع از ولایت، هدف و موضوع کلی برنامه «یاس یاسین» بود.

این برنامه به تهیه کنندگی اعظم ایرانی، اجرای مریم احمدپور، گزارشگری زهرا متقیان نژاد، ارتباطات حمیده نجاتی و با کارشناسی دکتر تختی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در دهه اول و دوم فاطمیه تقدیم مخاطبین فرهیخته رادیو شد.

انتهای پیام
captcha