معرفی هیئت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری»
کد خبر: 4188737
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

معرفی هیئت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری»

اعضای پنج نفره هیئت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری» معرفی شدند.

هیئت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری» معرفی شدندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، حمید رمی، دبیر سوگواره نوحه «معجزه مادری» و مسئول کانون نغمه‌پردازی خوشدل با اشاره به برگزاری سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری» گفت: این سوگواره در ۶ محور محتوایی شامل «مادری حضرت زهرا(س)، محور پیوند دل‌ها»، «از خانواده فاطمه(س) تا خانواده‌های ما»، «مظلوم و ظالم، حق و باطل»، «فاطمه(س)، رهبر روشنگری»، «فاطمه(س)، سرچشمه پاکی‌ها و خوبی‌ها» و «ظهور، وعده امیدآفرین خدا» برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه سه‌شنبه ۲۸ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره است و این فرصت تمدید نخواهد شد، گفت: هر نوحه‌سرا حداکثر ۵ اثر می‌تواند ارسال کند. افراد باید آثار خود را در ایتا یا تلگرام به شماره ۰۹۳۵۸۲۲۳۹۹۰ ارسال کنند. آثار ارسالی باید در فاطمیه ۱۴۰۲ سروده شده باشد و آثار ارسالیِ اجرا شده در هیئت دارای امتیاز هستند و هر محور دو برگزیده ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریالی خواهد داشت.
 
رمی با اشاره به اعضای هیئت داوران این سوگواره گفت: محمدرضا طاهری، محمدمهدی سیار، سیدمحمدجواد شرافت، مهدی زنگنه و علی افسری، اعضای هیئت داوران سوگواره نوحه «معجزه مادری» را تشکیل خواهند داد. تلاش بر این بوده که از هر کدام از قشر مداح، شاعر، نوحه‌سرا، نغمه‌پرداز و موسیقی متناسب با هیئت، یک نماینده در هیئت داوران حضور داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: اختتامیه این سوگواره جمعه ۸ دی‌ماه همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) در تهران برگزار خواهد شد. این سوگواره با همکاری سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha