26 آذرماه چهار شهید گمنام در آذربایجان‌غربی تشییع خواهد شد
کد خبر: 4187670
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

26 آذرماه چهار شهید گمنام در آذربایجان‌غربی تشییع خواهد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: براساس آخرین تصمیمات، زمان تشییع و تدفین شهدای گمنام، ۲۶ آذرماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) که به‌صورت سراسری در کل کشور برگزار خواهد بود. 

شهید گمنامبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی ۲۱ آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان آذربایجان‌غربی هستند که پیکر مطهرشان امروز با استقبال بی‌نظیر آحاد مردم و مسئولان وارد ارومیه شد. 

وی افزود: پیکر پاک شهدای گمنام تا روز خاکسپاری در معراج‌الشهدای ارومیه نگه‌داری و همه‌روزه مراسمی با حضور راویان دوران دفاع مقدس و مرثیه‌سرایی و نوحه خوانی برگزار خواهد شد تا مردم نیزاز برکت وجود مقدس شهدا بهره‌مند شوند. 

سردار وحیدی بیان کرد: این شهدای ۱۶ تا ۲۲ ساله، در عملیات‌های کربلای ۵، والفجر ۴، تک دشمن سال ۱۳۶۷ و در شلمچه، زبیدات و پنجوین به در دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدای نظام و اسلام کردند. 

وی دامه داد: براساس آخرین تصمیمات، زمان تشییع و تدفین شهدای گمنام، ۲۶ آذرماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) که به‌صورت سراسری در کل کشور برگزار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha