پیکر 6 شهید گمنام وارد گیلان می‌شود
کد خبر: 4187571
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
امروز؛

پیکر 6 شهید گمنام وارد گیلان می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: ۶ شهید گمنام تازه تفحص شده عصر امروز وارد گیلان می‌شوند و مراسم وداع با این شهدا تا روز یکشنبه، ۲۶ آذرماه در بیش از 200 نقطه از استان شامل خوابگاه‌های دانشجویی، مساجد و یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود.

شهید گمنام

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز، 21 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)۲۸۰ شهید گمنام تازه تفحص شده در نقاط مختلف کشور تشییع می‌شوند که ۱۱۰ شهید در تهران و بقیه شهدا به استان‌ها انتقال داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه از مجموع شهدای تفحص شده سهم گیلان هشت شهید گمنام است، افزود: ۶ شهید گمنام تازه تفحص شده عصر امروز وارد گیلان می‌شوند و مراسم وداع با این شهدا تا روز یکشنبه، ۲۶ آذرماه در بیش از 200 نقطه از استان شامل خوابگاه‌های دانشجویی، مساجد و یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود.

حبیبی در خصوص مراسم تشییع این شهدا گفت: پیکر این ۶ شهید ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میدان سپاه مرکزی رشت در پل عراق به سمت میدان شهدای ذهاب(شهرداری رشت) تشییع و پس از آن ساعت ۱۴ برای خاک سپاری به حسینیه ارشاد بخش رحیم آباد رودسر، پارک شهدای گمنام بخش رودبنه، پارک شهید هادی‌زاده لولمان، پارک شهدای گمنام سنگر، پارک سردارجنگل خمام و پارک ساحلی منجیل انتقال داده می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۴۲ شهید گمنام در ۵۶ یادمان شهدای گمنام گیلان به خاک سپرده شده‌اند، گفت: پیکر دو شهید گمنام دیگر هم 6 دی‌ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) پس از تشییع در محوطه صداوسیمای مرکز گیلان و در پادگان شهید بیگلوی لاکان رشت به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام
captcha