جنگ‌افزارهای مجازی دشمن علیه حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند
کد خبر: 4187485
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

جنگ‌افزارهای مجازی دشمن علیه حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور، با اشاره به اینکه رسانه‌ها و جنگ‌افزارهای مجازی دشمن شبانه‌روزی علیه حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند، گفت: عفاف و حجاب نماد دینی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد ارزشی است که دشمنان سعی دارند به عناوین مختلف آن را کم‌رنگ و از بین ببرند.

حجت الاسلام جبرئیلی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمالغرب کشور، حجت‌الاسلام ذوالفقار جبرائیلی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب، امروز، 21 آذرماه، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره گوهر فاطمی، اظهار کرد: فرهنگ پوشش عفاف و حجاب در تمام جوامع بشری به اشکال مختلف وجود داشته است و در دین مبین اسلام هم رعایت حجاب و پاسداری از مرزهای عفت و حیا از ضروریت‌های این دین مقدس است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و جنگ‌افزارهای مجازی دشمن شبانه‌روزی علیه حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند افزود: عفاف و حجاب نماد دینی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد ارزشی که دشمنان سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کم‌رنگ و از بین ببرند.

جبرائیلی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا تحت تأثیر هجمه رسانه‌های اهریمنی دشمن قرار نگیریم، گفت: شبکه نفوذ در یک جنگ شناختی بر استحاله فرهنگی کشور متمرکز شده و به دنبال عملیاتی کردن نیات و اهداف شوم خود با بهره‌گیری از برخی سلبریتی‌های خود فروخته است.

انتهای پیام
captcha