مقبره شهید گمنام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احداث می‌شود
کد خبر: 4187085
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
همزمان با ایام فاطمیه

مقبره شهید گمنام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احداث می‌شود

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به احداث مقبره شهید گمنام در این وزارتخانه، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ساخت مقبره شهید در حال انجام است و 27 آذر ، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در آن به خاک سپرده خواهد شد.

احداث مقبره شهید گمنام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نوید شکوهی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاو اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: به لطف پروردگار و مدد شهدا، حمایت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری همه بخش های وزارتخانه که با عشق و شور جهت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا به میدان آمدند، پروژه ساخت مقبره شهید در این وزارتخانه کلید خورد.

وی با بیان اینکه شهدا مایه خیر و برکت و معنویت هستند، افزود: همانطور که در ماه محرم عرض کرده بودم، طی هماهنگی های انجام شده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ان شالله روز دوشنبه 27 آذر پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این وزارتخانه تشییع و در مقبره در حال احداث، به خاک سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام شکوهی اظهار کرد: از آنجا که فرهنگ ما آمیخته با فرهنگ ایثار و شهادت است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پرچمدار ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری، دفاع مقدس و مقاومت باشد. 

تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور مردم شهیدپرور تهران، روز دوشنبه 27 آذر، از ساعت 9 صبح از ضلع شمالی میدان بهارستان تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha