مردم‌داری مهم‌تر از مسئولیت است
کد خبر: 4186876
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
غلامی:

مردم‌داری مهم‌تر از مسئولیت است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه ارزش مردم‌داری قابل قیاس با هیچ‌چیزی نیست، گفت: مردم‌داری مهم‌تر از مسئولیت است.

غلامرضا غلامی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا غلامی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز امروز، 18 آذرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) با تصریح بر این نکته که ارزش مردم‌داری قابل قیاس با هیچ‌چیزی نیست، گفت: مردم‌داری مهم‌تر از مسئولیت است و باید همه به این نکته توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: موکب دائمی حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه بر اساس مصوبه شورای ششم کلان‌شهر شیراز اجرایی می‌شود.

غلامی تصریح کرد: این موکب با شش سوله در رویکردها و کاربری‌های متفاوت در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع ساخته خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز اظهار کرد: همچنین این موکب موجب بهره‌مندی در برگزاری اردوهای راهیان نور می‌شود.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با منطقه آزاد اروند در این خصوص منعقد شده است، تأکید کرد: موارد و ضوابط قانونی در اجرای این پروژه رعایت و از سویی دیگر انتظار همراهی مسئولان استان خوزستان داریم.

وی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا این موکب یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات شود، چراکه موکب احمد بن موسی(ع) یک موکب خاص است که در کنار خدمات فرهنگی و مذهبی، خدمات شهری نیز را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha