دشمن با تمام توان در مقابل جبهه اسلام ایستاده است
کد خبر: 4186096
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

دشمن با تمام توان در مقابل جبهه اسلام ایستاده است

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با تأکید بر اینکه دشمن با تمام توان در مقابل جبهه اسلام ایستاده است، گفت: اگر به معنای واقعی به شهدا تأسی کنیم، همچنان که در دوران دفاع مقدس بر دشمن پیروز شدیم، در زمان کنونی نیز بر جهان کفر پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی فراجا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، امروز، 14 آذرماه، در مراسم گرامیداشت ۸۴۳ شهید انتظامی آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه هیچ نامی به غیر از نام شهدا نمی‌تواند چنین محافل باشکوهی را رقم بزند، اظهار کرد: شهدا با حضور در این محافل، به یاد مردم می‌آورند که برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام جان خود را فدا کرده‌اند و حفظ این آرمان‌ها وظیفه تک تک افراد جامعه است.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا و یاد آنان برای مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف جامعه می‌تواند تلنگری باشد تا برای رفع مشکلات مردم، نظام و انقلاب تلاش کنند و تلنگری برای نیروهای مسلح است تا خدمت بی‌منت به مردم، رفتار حکیمانه با آنان و خوشحال کردن دل‌های افراد جامعه را فراموش نکنند.

ادیانی، با تأکید بر اینکه دشمن با تمام توان در مقابل جبهه اسلام ایستاده است، ادامه داد: اگر به معنای واقعی به شهدا تأسی کنیم، همچنان که در دوران دفاع مقدس بر دشمن پیروز شدیم، در زمان کنونی نیز بر جهان کفر پیروز خواهیم شد و پرچم پرافتخار اسلام را بر قلل جهان به اهتزاز خواهیم درآورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: یادواره‌های شهدا به ما یادآوری می‌کند که به راه و رسم شهدا اقتدا کنیم و در مقابل هجمه دشمنان به ارزش‌های اسلام و نظام مانند حجاب اسلامی، ساکت نشینیم.

وی گفت: همه وصایای شهدا حاوی ۲ نکته مهم است؛ اول اینکه از ما خواسته‌اند تا پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیب نرسد، دوم اینکه مادران و خواهران خود را به رعایت حجاب سفارش کرده‌اند.

ادیانی در پایان با تأکید بر اینکه نباید در مقابل هجمه دشمنان به ارزش‌های اسلامی و نظامی بی‌تفاوت شد، اظهار کرد: باید فرهنگ شهادت را در مقابل هجمه عده‌ای خائن، وطن فروش و امنیت فروش در جامعه گسترش داد و از آرمان‌های شهدا و نظام حفاظت کرد.

انتهای پیام
captcha