17 عنوان کتاب جدید «نشر شهر» در راهند
کد خبر: 4185027
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

17 عنوان کتاب جدید «نشر شهر» در راهند

مدیر تولید موسسه «نشر شهر» از تجدید چاپ آثار پرمخاطب و چاپ 17 عنوان کتاب جدید خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی باغ کتاب، سیمین پناهی‌فرد؛ مدیر تولید نشر شهر با اشاره به اقدام برای انتشار 17عنوان جلد کتاب جدید گفت: مراحل تولید برای 17 عنوان کتاب جدید انجام شده و اغلب این کتاب‌ها از سری‌ کتاب‌های «در 30ثانیه» و «در چند دقیقه» هستند. از عناوین آن‌ها می‌توان به «حقوق در چند دقیقه»، «فیزیک کوآنتومی در چند دقیقه»، «تغذیه در 30ثانیه»، «بدن انسان در چند دقیقه» و... اشاره کرد.

وی افزود: چهار عنوان از این کتاب‌ها تا آخر فصل جاری به چاپ رسیده و روانه بازار نشر می‌شوند. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این کتاب‌ها را در مراسمی درخور، با حضور مؤلفان و مترجمان رونمایی کنیم.

پناهی‌فرد با بیان این نکته که تجدید چاپ آثار پرمخاطب نشر شهر در برنامه‌های این نشر است ادامه داد: «25 عنوان کتاب از کتاب‌های چاپ شده توسط نشر شهر که برخی از آن‌ها به چاپ پنجم رسیده‌اند، یکی از اقدامات واحد تولید نشر شهر است. فرایند‌های اداری این عناوین در حال انجام و در سایت وزارت ارشاد به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ساماندهی لیست کتاب‌های منتشر شده توسط نشر شهر گفت: فهرست کاملی از کتاب‌های منتشر شده در نشر شهر وجود نداشت. در این دوره علاوه بر ساماندهی کتاب‌های منتشر شده، 10 عنوان از پرفروش‌ترین کتاب‌های این نشر را شناسایی کرده و برای چاپ مجدد ارسال شد. کتاب‌های انتخاب شده شامل «زیست‌شناسی در چند دقیقه»، «معماری در چند دقیقه»، «فلسفه در چند دقیقه» و «سیاست در چند دقیقه» است. در آینده نیز کتاب‌های بیشتری از عناوین پرفروش نشر شهر انتخاب و تجدید چاپ خواهند شد.»

مدیر تولید نشر شهر در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی این نشر برای تولید آثار خلاقانه خبر داد: یکی دیگر از برنامه‌های نشر شهر برگزاری کارگاه‌های قصه‌نویسی کودک و داستان‌نویسی بزرگسال بر اساس محورهای موضوعی این نشر است. این کارگاه‌های با حضور نویسندگانی که آثار خوبی منتشر کرده‌اند یا ظرفیت خوبی برای نوشتن اثر جدید دارند، برگزار خواهد شد. آثار تولیدشده در این کارگاه‌ها حتماً در قالب کتاب منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha