«آقا سید محمد» وارد کتابفروشی‌ها شد
کد خبر: 4185021
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

«آقا سید محمد» وارد کتابفروشی‌ها شد

رمان «آقا سید محمد» روایتی از زندگی و مبازرات آیت‌الله سید محمد شاهچراغی از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و روانه بازار کتاب شد. 

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات به‌نشر، رمان «آقا سید محمد» داستانی از زندگی و مبارزات آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهر سمنان در زمان انقلاب اسلامی است که او در زمان انقلاب،  امام جماعت مسجد عابدینیه سمنان بوده است.

 کتاب «آقا سید محمد» بر محور فعالیت‌های سیاسی و مذهبی آیت‌الله شاهچراغی در سمنان روایت می‌شود و دو موضوع برگزاری مراسم چهلم شهدای قیام ۲۹ بهمن تبریز و تصمیم بر اعتصاب نماز جماعت به مدت ۳روز در واکنش به جنایات رژیم پهلوی برجسته‌تر بیان شده است.

 این اثر به قلم محمد اسماعیل حاجی‌علیان نویسنده و فیلمنامه‌نویس به رشته تحریر درآمده است که  تاکنون 15 رمان و مجموعه داستان دارد.  آثار او 100 جایزه از جشنواره های مختلف ادبی دریافت کرده است جدیدترین جایزه او، جایزه ادبی جلال آل احمد در بهمن سال 1400 بری نگارش کتاب «ساعت دنگی» در بخش داستان کوتاه بود. «بیداری» دیگر اثر این نویسنده در انتشارات به‌نشر است.

کتاب «آقا سید محمد» در80 صفحه،  قطع رقعی از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شده است و با قیمت 48 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و سایت اینترنتی www.behnashr.com  به مخاطبان عرضه می‌شود.

انتهای پیام
captcha