برگزاری 750 برنامه هفته بسیج در اراک
کد خبر: 4182945
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

برگزاری 750 برنامه هفته بسیج در اراک

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته بسیج در اراک 750 ویژه‌برنامه اجرا می‌شود.

سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه این شهرستان، امروز، 28 آبان، در نشست خبری، تعداد برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج را 750 برنامه اعلام کرد و گفت: در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج این برنامه‌های تدارک و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: از آغازین روز هفته بسیج، برنامه‌های فرهنگی، جهادی و محرومیت‌زدایی را تحت عنوان جشنواره «روستا آباد» برای نخستین بار در سطح شهرستان اراک با محوریت روستاهای کم برخوردار برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به عمده برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته تصریح کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی مانند آبرسانی به بخش کشاورزی، ساخت استخر ذخیره آب و جدول گذاری، ویزیت رایگان با حضور پزشکان عمومی و متخصص، توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از برنامه‌های اجرایی خواهد بود.

سرهنگ مهجوری برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ارائه مشاوره حقوقی و کلینیک سیار دامپزشکی از جمله اقداماتی است که توسط بسیج در جشنواره «روستا آباد» طی هفته بسیج ارائه خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح همگام با کشاورز، اجرای مسابقات بومی و محلی، راه اندازی کافه گفت و گوی دخترانه در مدارس، برگزاری کلاس‌های سبک زندگی، تربیت فرزند و همسرداری، برپایی «آسمان نمای بادی»، قصه گویی برای کودکان، استقرار خودرو کتاب، گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از ایثارگران و برگزاری میز خدمت از دیگر برنامه‌های جشنواره روستا آباد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته گفت: برگزاری یادواره شهدا با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، اجرای برنامه‌های میقات صالحین و شکوه اقتدار با حضور سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل کشور و خیل عظیم بسیجیان در مصلی، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی و دیدار نخبگان بسیجی با رهبر معظم انقلاب نیز در این هفته برگزار خواهند شد.

مهجوری همایش تجلیل از بسیجیان، برگزاری تولید محتوای دیجیتال بسیج، آغاز سومین جشنواره رسالت ماندگار در حوزه انتخاب برترین فعالیت‌های فرهنگی و هنری مردمی با موضوع ایثار و شهادت و اجرای نمایش خیابانی «حضور» با محوریت معرفی خدمات بسیجیان به مردم از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج است.

انتهای پیام
captcha