انتخابات هیئت‌رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی کشور برگزار شد
کد خبر: 4182137
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

انتخابات هیئت‌رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی کشور برگزار شد

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی کشور در سه لایه شهرستان‌ها و استان‌ها و ملی طبق زمان‌بندی ابلاغی از سوی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، حجت‌الاسلام علی علمی، رئیس اداره هیئت‌های مذهبی و ساماندهی شورای هیئت‌های مذهبی کشور اظهار کرد: انتخابات هیئت‌رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی کشور در سه لایه شهرستان‌ها، استان‌ها و ملی طبق زمان‌بندی ابلاغی از سوی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور برگزار شد.

وی افزود: طی این رویداد در ۴۳۰ شهرستان انتخابات برگزار شد و نفرات هیئت‌رئیسه جدید به انتخاب شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان در این جایگاه به مدت یک سال به فعالیت مشغول شدند.

علمی تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان‌ها، در حاشیه برگزاری همایش مجامع میان تخصصی هیئت و مداحی با عنوان میانداران جهاد ۲، انتخابات هیئت‌رئیسه کشور با حضور تمامی ۳۲ رئیس از استان‌های کشور برگزار شد.

رئیس اداره هیئت‌های مذهبی و ساماندهی شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: با انتخابات برگزار شده، در نهایت نوشاد نوشادی از استان بوشهر به عنوان رئیس شورا، خیبر شریفی از آذربایجان غربی به عنوان نایب رئیس شورا و جواد اشعری از قم به عنوان دبیر شورا به مدت یکسال انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه انتخابات کاندیدا‌ها ضمن پیشنهاد طرح‌ها و برنامه‌های خود منطبق بر خط محتوایی سازمان در معرض بررسی و انتخاب دیگر اعضا قرار گرفتند، بیان کرد: جهاد تبیین، نقش بانوان در هیئت، تقویت فعالیت‌های شورای هیئت‌ها و مأموریت‌های مندرج در اساسنامه شورای هیئت‌ها را از جمله اهداف شورای جدید می‌توان نام برد.

انتهای پیام
captcha