فرصت‌های حضور انیمیشن و بازی ایران در بازار جهانی بررسی می‌شود
کد خبر: 4182011
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

فرصت‌های حضور انیمیشن و بازی ایران در بازار جهانی بررسی می‌شود

پنل تخصصی انیمیشن ایران در نمایشگاه  معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

پنل تخصص انیمیشن ایران برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان، پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، پنل تخصصی انیمیشن با رویکرد فرصت‌های حضور در بازار جهانی انیمیشن و گیم و چالش‌های فرایند جذب سرمایه در ایران برگزار خواهد شد.

در بخش انیمیشن این پنل تخصصی جواد مطوری مدیر استودیو الزهرا بزرگترین استودیو جلوه‌های ویژه خاورمیانه و حامد جعفری مدیرعامل استودیو گروه هنر پویا که انیمیشن «بچه زرنگ» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران در کارنامه خود دارند حضور خواهند داشت.

در بخش بازی نیز مدیرعامل موسسه پاییزان که بازی «پدرخوانده» را به عنوان یکی از بازی‌های پرفروش در کارنامه خود دارد و همچنین علی نادعلی‌زاده مدیرعامل استودیو تاد که ارز آوری بسیاری را در حوزه بازیسازی داشته است مهمان پنل تخصصی بازی خواهند بود.

عباس کریمی عباسی؛ فیلمنامه‌نویس بازی و انیمیشن، مدیریت این پنل تخصصی را بر عهده دارد که از بخش‌های اصلی نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان است و به صورت زنده پخش خواهد شد.

پنل تخصص انیمیشن ایران برگزار می‌شود

نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان از 30 لغایت دوم آذر در محل پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد و ریاست این نمایشگاه را محمد ایمانی خوشخو برعهده دارد. این نمایشگاه به صورت تخصصی به منظور معرفی شرکت‌های حوزه فرهنگ و هنر به بازار سرمایه برگزار خواهد شد تا از طریق آن بتوان پتانسیل‌های موفق و ارزآور را به سرمایه‌گذاران معرفی کرد و در جهت رشد این شرکت‌ها گامی موثر برداشته شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی تهران اشرفی اصفهانی خیابان قموشی خیابان هما پارک علم و فرهنگ مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره 44297586 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha