برگزاری گردهمایی کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های سراسر کشور
کد خبر: 4181561
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
در مشهد مقدس

برگزاری گردهمایی کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های سراسر کشور

گردهمایی آموزشی، علمی و تشکیلاتی کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، بزرگترین گردهمایی آموزشی، علمی و تشکیلاتی کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در مشهد مقدس و با همراهی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مجمع اندیشه مهدویت راهور، بنیاد فرهنگی حضرت موعود، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت ۲۲ تا ۲۶ آبان‌ماه در مشهد برگزار می‌شود.

دبیران کانون‌های فرهنگی مهدویت و مسئولان کانون‌های مهدویت، دانشگاه‌های سراسر کشور در این گردهمایی حضور دارند و در کنار برنامه‌های متنوع فرهنگی ۱۸ ساعت دوره آموزشی توانمندسازی با حضور اساتیدی، چون حجت‌الاسلام پناهیان، حسن رحیم‌پورازغدی، سید‌احمد موسوی و سید‌رضی موسوی برپا می‌شود. از‌جمله برنامه‌های این گردهمایی نشست‌های تشکیلاتی و حلقه‌های رشد با پشتیبانی نهاد مقام معظم رهبری در خصوص مسایل مهدویت، شبکه‌سازی پیش از ظهور، مسایل مهدویت، جریان‌شناسی مهدویت در پس ظهور، مهدویت در افق رسانه، سرفصل‌های متناسب با حوادث منطقه و نشانه‌های ظهور اعلام شده است.

در این گردهمایی حدود ۷۰۰ نفر از فعالان قرآنی دانشگاه‌های سراسر کشور با محوریت دانشگاه فرهنگیان در مشهد حضور خواهند یافت و افتتاحیه این گردهمایی امروز ۲۲ آبان با حضور شخصیت‌های کشوری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha