احداث 30 واحد مسکونی ویژه معلولان استان مرکزی با همکاری بهزیستی و بسیج سازندگی
کد خبر: 4180763
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

احداث 30 واحد مسکونی ویژه معلولان استان مرکزی با همکاری بهزیستی و بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی استان از عقد تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین بهزیستی استان مرکزی و بسیج سازندگی در راستای احداث 30 واحد مسکونی مناسب ویژه معلولین و اقشار کم‌درآمد تحت پوشش خبر داد.

عقد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و بسیح سازندگی استان مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ سعید فرامرزی، مسئول بسیج سازندگی استان، امروز، 17 آبان، در حاشیه عقد تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی و بسیج سازندگی گفت: در راستای تأمین مسکن مناسب برای معلولین و اقشار کم درآمد که با حضور مدیرکل بهزیستی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله، معاون مشارکت‌های مردمی، مدیر امورفنی و محرومیت‌زدایی جهاد سازندگی و کارشناسان مسکن استان منعقد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: هدف بسیج سازندگی از این تفاهم‌نامه خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه است. بسیج سازندگی در عرصه تحقق مطالبات نیازمندان و محرومان نقش مهم و اساسی دارد.

وی افزود: ذات بسیج و سپاه، خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم به ویژه محرومین است که در همین راستا، در حال حاضر هدفگذاری احداث 30 واحد مسکن مددجویان بهزیستی مصداقی از این خدمت صادقانه است.

فرامرزی بیان کرد: خوشبختانه احداث 98 مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان در حال حاضر پیشرفت 70 درصدی داشته و امیدواریم تا پیش از فصل سرما تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام
captcha