فعالیت مؤسسه هادیان راهیان نور در زمینه سبک زندگی
کد خبر: 4180698
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

فعالیت مؤسسه هادیان راهیان نور در زمینه سبک زندگی

مدیر مؤسسه قرآنی هادیان راهیان نور شهرقدس از فعالیت در زمینه سبک زندگی اسلامی و طب سنتی خبر داد.

سبک زندگی اسلامی

فاطمه کبیری‌نژاد، مدیر مؤسسه قرآنی هادیان راهیان نور شهرقدس در گفت‌وگو با ایکنا با تأکید بر فعالیت‌های مؤسسه صرفاً در بستر فضای مجازی گفت: این مؤسسه فعالیت‌های قرآنی خود را پس از ایام کرونا در بستر مجازی ادامه داده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن ویژه مقاطع مختلف سنی و همچنین کلاس آموزش چرتکه ویژه گروه سنی 8 تا 15 سال افزود: این دوره‌ها در کانال و گروه‌های آموزشی هم‌نام مؤسسه در پیام‌رسان‌های ایتا و بله تشکیل می‌شود.

کبیری‌نژاد اضافه کرد: دوره‌های حضوری با موضوع آموزه‌های طب سنتی و درمان‌گری و نقش آن در بهبود سبک زندگی سالم با راه‌اندازی سلامتکده طیبات در شهر قدس، خیابان سجاد، پلاک 83، برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از دوره‌های سلامتکده بیان کرد: این سلامتکده دارای مجوز از اداره ثبت شرکت‌ها است که در تمام ایام هفته دارای دوره‌های حضوری ویژه بانوان علاقه‌مند است. همچنین دوره‌هایی را در مساجد، حسینیه‌ها و مؤسسات متقاضی در شهر رودبار و کرمان، همدان و ... برپا کردیم.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی هادیان راهیان نور شهرقدس دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی(سال 1385) است که پس از ایام کرونا به دلیل مشکل مکان و پرداخت اجاره‌بها، سه شعبه خود را با وجود گستردگی مخاطبان به صورت حضوری لغو کرد و فعالیت‌های آموزشی ـ قرآنی خود را در بستر فضای مجازی ادامه داده است.

انتهای پیام
captcha