پدافند هوایی ارتش آماده مقابله با انواع تهدیدات است
کد خبر: 4180191
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
جانشین معاون عملیات ارتش:

پدافند هوایی ارتش آماده مقابله با انواع تهدیدات است

جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی گفت: پدافند هوایی ارتش با دارابودن انواع سامانه‌های پدافندی و موشکی تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور، آمادگی مقابله با انواع تهدیدات هوایی در هر ارتفاعی و با هر سطح مقطع راداری را دارد.

امیر سرتیپ محمودی، جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدفند هوایی شماغرب کشور، امیر سرتیپ محمود محمودی، جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز، 15 آبان‌ماه در حاشیه بازدید از گروه پدافند هوایی شهید سیدنجیب ارومیه اظهار کرد: اقتدار و قدرت روزافزون ارتش حاصل نبوغ و خلاقیت جوان ایرانی است که با تکیه بر دانش بومی، پیشرفت‌های چشمگیری را در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی رقم زده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های نیروهای مسلح، کشور را در مقابل هرگونه تهدید ایمن کرده است، افزود: با اقتدار نیروهای نظامی دشمنان جرئت کوچک‌ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی را ندارند.

محمودی با اشاره به اینکه دشمن درصدد فاصله گرفتن جوان ایرانی از ارزش‌های دینی و انقلابی است، تأکید کرد: ایمان، ایثار، مجاهدت و وطن‌دوستی در جوان ایرانی به تنه قدرتمندی تبدیل شده است که هیچ سلاحی در دنیا قابلیت مقابله با آن را ندارد و این سرمایه بزرگ در قلب فرد فرد فرماندهان و کارکنان ارتش متجلی است.

جانشین معاون عملیات ارتش خاطرنشان کرد: پدافند هوایی ارتش با دارابودن انواع سامانه‌های پدافندی و موشکی تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور آمادگی مقابله با انواع تهدیدات هوایی در هر ارتفاعی و با هر سطح مقطع راداری را دارد.

انتهای پیام
captcha