توزیع 5 هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی مؤسسه فجرآفرین زاهدان
کد خبر: 4179844
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

توزیع 5 هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی مؤسسه فجرآفرین زاهدان

مدیر مؤسسه قرآنی فجرآفرین زاهدان از توزیع پنج هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی مرکز نیکوکاری قرآنی فجر با مشارکت مجمع خیرین اصفهان خبر داد.

لوازم‌التحریر

سیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآنی فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با همراهی مجمع خیرین استان اصفهان، پنج هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه و میان قرآنیان خردسالان حافظ قرآن کم برخوردار استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع این بسته‌ها با حمایت خیرین و مرکز نیکوکاری فجرآفرین در سطح استان از ابتدای سال تحصیلی تا کنون انجام شد، اظهار کرد: مرکز خیریه و نیکوکاری مؤسسه جزو نخستین مراکز تخصصی نیکوکاری ـ قرآنی است که سابقه فعالیت آن به بیش از سه سال می‌رسد و دارای مجوز از کمیته امداد امام خمینی(ره) است.  

پورموسوی با اشاره به خبر دیگری از مؤسسه، اضافه کرد: برای 25 نفر از حافظان قبول شده در آزمون‌های اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن در رشته‌های حفظ 1، 5، 7 ، 15 و 20 جزء گواهینامه از سوی تبلیغات اسلامی صادر شده است. همچنین مرحله جدید ثبت‌نام از حافظان علاقه‌مند از 1 تا 25 جزء برای آزمون اعطای مدرک حفظ عمومی درحال انجام است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات از دوره‌های مؤسسه می‌توانند با شماره ۰۹۱۵۸۳۷۰۵۴۱ تماس بگیرند. همچنین مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha