تصاویری از داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن + عکس
کد خبر: 4179719
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

تصاویری از داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن + عکس

داوری مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم که از دهم آبان‌ماه آغاز شده است امروز نیز در دو بخش بانوان و آقایان ادامه یافت.

تصاویری از داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، داوری مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از روز دهم آبان‌ماه به صورت همزمان در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده بود، امروز نیز ادامه یافت.

این مرحله از مسابقات قرآن در بخش آقایان تا روز نوزدهم و در بخش بانوان تا روز هفدهم آبان‌ماه ادامه دارد. در این مرحله فایل تصویری شرکت‌کنندگان که پیش از این در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها ضبط شده است، برای گروه داوری پخش می‌شود. 

داوری بخش بانوان این مسابقات در سالن جلسات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور 13 داور ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. از جمله داوران حاضر در بخش بانوان می‌توان به ایمان صحاف، مرضیه دیانی، زهره صالحی، اعظم تشیعی‌فرد، فهیمه گلپایگانی، مریم خطیب، زهرا صریحی‌نژاد،‌ مریم سعیدی، خدیجه بیرانوند، ملیحه اسحاق‌نژاد، ناهید سلطانی،‌ سمانه کوچکی، و اعظم بنی‌فاطمی اشاره کرد.

 

داوری بخش آقایان نیز در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور 15 داور ملی و بین‌المللی صورت می‌گیرد. از جمله داوران این بخش باید به غلامرضا شاه‌میوه‌اصفهانی، مرتضی مختاری، عباس امام‌جمعه،‌ محمدرضا پورزرگری، سیدجواد سادات‌فاطمی، سیداحمد میریان، رسول آزمایش، رضا دیانت، احمد ابوالقاسمی،‌ حامد ولی‌زاده،‌ رضا محمدپور، عباس هاشمی، حمیدرضا احمدی‌وفا، سیدعباس انجام، و حجت‌الاسلام جعفر واضحی اشاره کرد. 

براساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن مجموعاً ۸۰۶ نفر در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، اذان(ویژه آقایان) و مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم حضور دارند.

انتهای پیام
captcha