حضور بیش از 5 میلیون زائر و نمازگزار در هفته اخیر در مسجدالنبی + عکس
کد خبر: 4179289
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

حضور بیش از 5 میلیون زائر و نمازگزار در هفته اخیر در مسجدالنبی + عکس

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) از حضور بیش از 5 میلیون و 613 هزار نمازگزار و زائر در مسجدالنبی در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از مال، تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص) از حضور بیش از 5 میلیون و 613 هزار نمازگزار و زائر در مسجدالنبی در هفته اخیر ماه اکتبر خبر داده است.

این تولیت اعلام کرده است، بیش از 458 هزار نفر برای زیارت رسول خداوند (ص) به مسجدالنبی وارد شده‌اند، از سویی 237 هزار نمازگزار در روضه شریفه حضور یافته‌اند. همچنین بیش از 17 هزار نفر از اماکن اختصاص یافته به سالمندان بهره‌مند شده و بیش از 10 هزار نفر نیز از کتابخانه‌های مسجدالنبی استفاده کرده‌اند. علاوه بر این تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی در این مدت خدماتی از قبیل هدایت مکانی، ترجمه و همچنین امکان بازدید از نمایشگاه‌ها و موزه‌ها را برای زائران و نمازگزاران ارائه کرده است. همچنین بیش از 82 هزار بطری آب زمزم، 124 هزار وعده غذایی و 46 هزار هدیه نیز در میان زائران و نمازگزاران توزیع شده است.

 از سوی دیگر برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد بشردوستانه نیز در مکه اقدام به توزیع افطاری برای زائران مسجدالحرام کرده‌اند. از این میان جامعه خدمات بشردوستانه الحدیبیه اقدام به توزیع 5 هزار وعده افطاری برای روزه‌داران در مسجدالحرام کرده است.

 

 

انتهای پیام
captcha