نیروی دریایی ارتش ابهت استکبار جهانی را درهم شکست
کد خبر: 4178411
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳
استاندار مرکزی:

نیروی دریایی ارتش ابهت استکبار جهانی را درهم شکست

مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه دریادلان ارتش در راستای افزایش و تحکیم اقتدار نظام حرکت می‌کنند، گفت: مأموریت اقتدارآمیز ناوگروه 86 ارتش هیمنه و ابهت استکبار جهانی را تحقیر و درهم شکست.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، عصر شنبه، 6 آبان در نشست ستاد معین اقتصاد دریا و صنایع دریامحور استان که با حضور دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در سالن غدیر استانداری برگزار شد، به رشادت و شجاعت نیروی دریایی از دوران دفاع مقدس تا امروز اشاره و تصریح کرد: دریادلان ارتش با اقدامات خود همواره در راستای افزایش و تحکیم اقتدار نظام حرکت کردند که این اقدامات قابل تحسین و قدردانی است.

مخلص‌الائمه سفر دور دنیا ناوگروه 86 ارتش را مایه افتخار و مباهات دانست و اضافه کرد: این مأموریت اقتدارآمیز در زمان تحریم صورت گرفت؛ از این رو افتخاری بزرگ را برای نظام و مردم به ارمغان آورد. این مأموریت هیمنه و ابهت نظام استکبار جهانی را تحقیر و درهم شکست و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمندیم این اقتدار آن‌ هم دورتر از مرزهای جغرافیایی صورت گیرد.

استاندار مرکزی با اشاره به راه‌اندازی بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان در طول یکسال گذشته و کسب رتبه برتر در این حوزه اظهار کرد: طی دوسال گذشته به همت فعالان عرصه اقتصادی و صنعتی جهش قابل توجهی در حوزه اشتغال و کاهش بیکاری شاهد بودیم و با انجام این اقدامات رتبه دوم اشتغال ترکیبی به استان ما رسید. همچنین کسب رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی به فعالان این مجموعه در استان اختصاص پیدا کرد.

وی در پایان به موفقیت‌های کسب شده در بخش کشاورزی در سایه صنعت اشاره و اضافه کرد: با وجود کسب این موفقیت‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و تلاش دولت سیزدهم کاهش فاصله بایدها و شرایط مطلوب است.

انتهای پیام
captcha