شهید آرمان علی‌وردی منتخب خداوند برای مأموریتی مهم بود
کد خبر: 4177976
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
رئیس بنیاد شهید:

شهید آرمان علی‌وردی منتخب خداوند برای مأموریتی مهم بود

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی امروز با حضور در منزل شهید امنیت آرمان علی‌وردی به مناسبت اولین سالگرد شهادت وی گفت: خدا برای ماموریت مهمی شهید آرمان را انتخاب کرد که نشان‌دهنده ویژگی‌های معنوی این شهید است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایثار، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معزز گفت: شهید آرمان منتخب خداوند بود تا به این مقام رسید و عزیز ملت شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تعداد پنج شهید در تهران که در ناآرامی‌های سال گذشته به شهادت رسیدند، گفت: خدا برای ماموریت مهمی شهید آرمان را انتخاب کرد که نشان‌دهنده ویژگی‌های معنوی این شهید است و هرکسی به این مقام و جایگاه نمی‌رسد. امیدوارم جوانان ما از شهید آرمان علی‌وردی الگو گیرند.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و فضائل معنوی شهید علی‌وردی گفت: عکس‌های شهید با همه ارتباط برقرار کرد به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب او را به اسم آرمان عزیز مورد خطاب قرار دادند. پدر و مادر شهدا باید مثل یک رسانه باشند و  پیام شهدا را انتقال دهند.

پدر و مادر شهید آرمان علی‌وردی نیز در این دیدار ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهید را در حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کردند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha