جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان در تاریخ بشر سابقه ندارد
کد خبر: 4176461
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان در تاریخ بشر سابقه ندارد

استاندار فارس ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها گفت: در تاریخ جنگ‌های بشر، جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه سابقه ندارد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۲۷ مهرماه در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد در شیراز با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین، بیان کرد: در تاریخ جنگ‌های بشر، جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه که شهادت و مجروحیت بیش از  یک هزار انسان بی گناه را به همراه داشت، سابقه ندارد.

وی تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد که هرچه بشریت رشد پیدا می‌کند، گروهی وجود دارند که به فرمایش قرآن کریم پست‌تر از هر حیوانی هستند و دست به جنایت می‌زنند.

ایمانیه تصریح کرد: نبرد ظلم و مظلوم از ابتدای خلقت بشر بوده و تا روز قیامت ادامه دارد اما این امتحان خداوند متعال برای تمایز بین انسان‌ها است.

استاندار فارس در ادامه سخنان خود گفت: با همراهی تولیدکنندگان، مسئولان فنی و بخش خصوصی مسیر رو به پیشرفت استان فارس در تولید پیدا کرده است اما به معنای برطرف شدن تمامی مشکلات نیست.

وی افزود: با تاکید به مدیران ارشد استان، بروکراسی و پیچ و خم اداری روند کاهشی داشته اما رفع نشده است، از این رو مسیرهای میانبرهایی ایجاد کردیم تا موانع برطرف شود اما شایسته است موانع اداری برای کارآفرینان و تولیدکنندگان برداشته شوند.

ایمانیه با بیان اینکه در دولت سیزدهم و مدیریت استان فارس رفع موانع به خصوص در تولید و صنعت را سرلوحه کار خود قرار دادیم، تصریح کرد: با مانع‌تراشان این بخش برخورد خواهیم کرد چراکه معتقدیم نسل افرادی که مانع‌تراشی می‌کنند باید در استان فارس بر چیده شود.

وی اصلاح قوانین مشکل‌ساز برای تولید را مورد اشاره قرار داد و گفت: قوانین موجود شاید موانعی ایجاد کرده باشد بنابراین در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان پس از احصا، طرح موضوع خواهد شد و تاکنون برخی از تغییرات در قوانین انجام شده است و امیدواریم در برنامه هفتم توسعه پیشنهادات ما مورد قبول واقع شود.

استاندار فارس بر ضرورت برطرف‌سازی عدم هماهنگی سیستم اداری تأکید کرد و افزود: استاندارد به شرطی که دچار افراط نشود، باعث رشد و ارتقای کشور خواهد شد از این‌رو موازی کاری نباید وجود داشته باشد. خط قرمز، سلامت مردم است و بقیه مشکلات قابل رفع خواهد بود.

وی ارتباط دانشگاه و دانشجویان نخبه با صنعت و تولید را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بخش خصوصی و صنعت، دانشجویان نخبه را حمایت کنند تا ضمن پویایی واحدهای تولیدی، اقتصاد کشور نیز روند توسعه و پیشرفت داشته باشد.

استاندار فارس، توجه صنعت و کارخانه‌ها به دانشجویان با استعداد را باعث امیدآفرینی در قشر جوان کشور دانست و بیان کرد: استعدادیابی، بورس تحصیلی و اشتغالات علمی به رشد صنایع کمک خواهند کرد و بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام
captcha