جمعیت پیشرفت و عدالت فارس از رئیس جمهور تقدیر کرد
کد خبر: 4175537
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

جمعیت پیشرفت و عدالت فارس از رئیس جمهور تقدیر کرد

در پی سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس و افتتاح پروژه‌ها و تصویب چندین طرح و پروژه، جمعیت پیشرفت و عدالت فارس طی بیانیه‌ای از این حضور قدردانی کرد.

حضور رئیس جمهور در شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، در پی سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس و افتتاح پروژه‌ها و تصویب چندین طرح و پروژه، جمعیت پیشرفت و عدالت فارس بیانیه قدردانی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «استقبال لبریز از محبت و صفای مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان فارس از رئیس جمهور مردمی و همین‌طور هیئت دولت، جلوه‌ دیگری از عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی را در سومین حرم اهل بیت(ع) و پاییتخت فرهنگی ایران  به نمایش گذاشت و بار دیگر جایگاه قاطع خویش را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

اکنون با افتتاح طرح‌های بزرگی همچون آزادراه شیراز ـ اصفهان، افتتاح بیمارستان در شهرستان رستم و همچنین ‍‍پروژه‌های دیگر که در این سفر صورت گرفت و سایر طرح‌های در دست اقدام، انتظار می‌رود این استان به عنوان یکی از مناطق مهم اقتصادی فرهنگی و گردشگری و مذهبی روز به روز در مسیر رشد و شکوفایی و توسعه بیشتر قرار گیرد.

لازم می‌دانیم از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان، نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان قدردانی کنیم که این سفر را به گرمای همبستگی و حضور امیدبخش خود مزیّن کردند. امیدواریم به یاری خداوند متعال دستاوردها و مصوبات این سفر با فصل جدیدی از پیشرفت و رشد استان فارس همراه باشد».

انتهای پیام
captcha