انجام اولین پرواز هوایی عتبات فارس از شیراز به نجف
کد خبر: 4174596
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

انجام اولین پرواز هوایی عتبات فارس از شیراز به نجف

مدیر حج و زیارت فارس از انجام اولین پرواز هوایی عتبات عالیات این استان از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به نجف اشرف در سال جاری خبر داد و گفت:‌ نخستین پرواز در تاریخ 27 مهرماه جاری انجام خواهد شد.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارسبه گزارش ایکنا از فارس علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس، امروز، 19 مهرماه در جمع خبرنگاران از انجام اولین پرواز هوایی عتبات عالیات این استان از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به نجف اشرف در سال 1402 خبر داد و گفت: این پرواز هوایی عتبات به‌صورت استانی و توسط شرکت مجری به نام شرکت بی تا مهر آسمان شیراز و تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان حج و زیارت استان فارس انجام‌ می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این پرواز هوایی عتبات به‌صورت استانی انجام می‌شود، افزود: متقاضیان سفر عتبات عالیات و عاشقان زیارت کربلای معلی و نجف اشرف برای ثبت‌نام در کاروان‌های هوایی عتبات عالیات استان فارس می‌توانند با مراجعه به سامانه https://atabatorg.haj.ir برای ثبت‌نام در کاروان‌های بعدی اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت فارس ادامه داد: این سامانه برای ثبت‌نام از فردا، 20 مهرماه رأس ساعت ۹ به‌صورت الکترونیکی ثبت‌نام زوار را انجام می‌دهد و اعزام ۲۷ مهرماه جاری از فرودگاه شیراز به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود.

زینلی تصریح کرد: کاروان هوایی عتبات عالیات «حرم تا حرم»، تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان حج و زیارت استان فارس فعالیت می‌کنند و متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه https://atabatorg.haj.ir و یا با مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت در سطح استان فارس نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha