مراسم اختتامیه اردوهای جهادی کشور در خوی برگزار شد
کد خبر: 4173996
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

مراسم اختتامیه اردوهای جهادی کشور در خوی برگزار شد

مراسم اختتامیه اردوهای جهادی کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خوی برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مطهری، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، 16 مهر ماه در آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانش‌آموزان کشور در خوی اظهار کرد: گروه‌های جهادی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی بعد از زلزله خوی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان آغاز به فعالیت کردند که جنبه تربیتی این موضوع به عنوان، بندی از بندهای ساحت‌های ششگانه تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گرفت.

مطهری بیان کرد: در ادامه این اقدام در تابستان بهسازی و شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی مدارس در دستور کار بود و در تابستان در قالب طرح شهید عجمیان انجام شد. 

وی ادامه داد: این اقدامات در قالب 100 گروه جهادی با هزار نفر دانش‌آموز در خوی صورت گرفت و دانش‌آموزان بسیجی از سراسر کشور در این اردوها پیشتاز و فعال بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تصریح کرد: توسط گروه‌های جهادی دانش‌آموزی، 200 کلاس درس شاداب‌سازی و رنگ آمیزی شد که در این راستا هفت تن رنگ مورد استفاده قرار گرفت و سازمان نوسازی مدارس کشور و استان نقش مهمی را در این راستا ایفا کردند. 

وی گفت: گروه‌های جهادی در امر دیوارچینی مدارس و بازسازی منازل زلزله‌زدگان خوی در طول تابستان نیز فعالیت کردند و مشارکت در برداشت محصولات و کمک به توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع گوشت قرمز بین مردم کم برخوردار، تهیه 25 تن سیمان برای بازسازی خانه‌های محرومان و مدارس، تهیه دو هزار متر مربع ایزوگام و مشارکت در ساخت حسینیه و مساجد را نیز انجام دادند.

انتهای پیام
captcha