طوفان‌ الاقصی تحقق وعده‌های الهی است + فیلم
کد خبر: 4173993
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
علیرضا معاف:

طوفان‌ الاقصی تحقق وعده‌های الهی است + فیلم

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه این روزهای سیاه صهیونیست‌ها نتیجه ظلم است، اظهار کرد: این عملیات وعده تحقق الهی و سنت خداست و قاعده هر ظلمی همین است که «وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ».

طوفان‌الاقصی، تحقق وعده‌های الهی است

علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد اهمیت عملیات طوفان‌ الاقصی علیه صهیونیست‌ها گفت: تحقق وعده‌های الهی را امروز به چشم می‌بینیم. اگر یک روزی در کتاب‌ها می‌خواندیم، در منابر، در فرصت‌های تبلیغاتی و در رسانه می‌شنیدیم، امروز همه تحقق وعده‌های الهی را می‌بینند.

وی به بخشی از آیات سوره مبارکه صف اشاره کرد و افزود: این مجموعه بنیان مرصوصی که در جبهه مقاومت وجود دارد و در قرآن هم آمده که «إِنَّ ٱللَّهَ يُحِبُّ ٱلَّذِينَ يُقَٰتِلُونَ فِی سَبِيلِهِ صَفّا كَأَنَّهُم بُنيَٰن مَّرۡصُوص». این بنیان مرصوص و این مجموعه منسجم و همدل و انقلابی در فلسطین، لبنان، جبهه مقاومت یمن، ایران اسلامی، افغانستان و پاکستان علیه ماجرای ظلم و غصب صهیونیست‌ها شکل گرفته است. 

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز این مجموعه منسجم به آن نتیجه‌ای که در همین سوره مبارکه صف به آن اشاره شده است «وَأُخرَىٰ تُحِبُّونَهَاۖ نَصرٞ مِّنَ ٱللَّهِ وَ فَتحٞ قَرِيبٞۗ وَبَشِّرِ ٱلمُؤۡمِنِينَ» می‌رسد. 

معاف با تأکید بر اینکه این بلایی که دارد بر سر صهیونیست‌ها می‌آید نتیجه ظلم است، اظهار کرد: این سنت خداست و قاعده هر ظلمی همین است که «وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ». امروز ماجرا واژگون شده است، فرماندهان و افسران مدعی ارتشی منسجم با چه فضاحتی در حال فرار هستند. 

وی در پایان بیان کرد: این روزها دنیا تصاویری باورنکردنی را می‌بیند. خدا را بابت تحقق وعده‌های الهی و نصرت مومنین و این فتحی که در روزهای اخیر رخ داد، شاکریم. 

انتهای پیام
captcha