برگزاری دوره مجازی آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان
کد خبر: 4173716
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

برگزاری دوره مجازی آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان

ترم جدید دوره آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه با تدریس حسین کریمی، قاری و مدرس استان هرمزگان برگزار می‌شود.

دوره جدید آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم

به گزارش ایکنا، دوره جدید آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم با تدریس حسین کریمی، مدرس، داور و قاری قرآن استان هرمزگان در اسکای‌روم برگزار می‌شود.

این دوره به تفکیک دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف تا پایان اسفندماه و در قالب هفته‌ای دو جلسه، به منظور آمادگی بهتر دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ قرآن، آموزش اذان ویژه مسابقات، آموزش نکات تجویدی، آموزش ترتیل قرآن به سبک اساتید منشاوی، پرهیزکار و عفاسی، آموزش قرائت الگو تلاوت ابتدایی و متوسطه‌ها به سبک اساتید مصطفی اسماعیل، شحات، محمدصدیق منشاوی برپا می‌‌شود.

آواشناسی و صداسازی سلفژ، تحلیل فنی تلاوت‌های قاریان جهان اسلام مصطفی اسماعیل، منشاوی، عبدالباسط، به صورت ویژه، آموزش شناخت نغمات قرآنی و آشنایی با نت‌ها و درجات موسیقایی در صوت و لحن و قرائت از دیگر محورهای آموزشی این جلسه است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق نرم‌افزارهای سروش، ایتا و شاد با شماره  09173685812 در ارتباط باشند. همچنین آقایان بزرگسال علاقه‌مند به عرصه قرائت قرآن در صورت تمایل به بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی این مدرس قرآن می‌توانند با شماره فوق در ارتباط شاند. 

حسین کریمی از فرهنگیان آموزش و پرورش است که از سال 1380 تدریس قرآن را با جلسات آموزشی و سپس در آموزش و پرورش آغاز کرده است. کریمی در سال 1394 عضو کارگروه تألیف کتب درسی قرآن بوده و اینک در کنار امر تدریس نیز مسئول برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز استان و شهر بندرعباس است. 

بنابر گفته کریمی «از دوران کودکی آموزش قرآن را آغاز کردم به طوری که در 18 سالگی و هنگامی که سال آخر دبیرستان بودم، به دلیل توانمندی در زمینه صوت و لحن در امر داوری مسابقات قرآن در سطح استان فعالیت می‌کردم. از آنجا که پس از سربازی با مشکلات گوارشی و جسمانی روبرو شدم، امکان حضور در مسابقات را در سطح کشور نداشتم بنابراین به آموزش‌ها و تلمذ نزد اساتید قرآن استان به صورت تخصصی پرداختم».

وی بیش از پنج سال است که آموزش در بستر مجازی را آغاز کرده است و دانش‌آموزان حائز رتبه در سطح کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز چون کوثر همتی دارنده رتبه اول کشوری، ستاره حمیدی، دارنده رتبه دوم کشوری و آسیه رحیمی دارنده رتبه سوم کشوری از جمله شاگردان تربیت شده نزد ایشان بوده‌اند. 

انتهای پیام
captcha