رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربی برگزار شد
کد خبر: 4173641
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱

رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربی برگزار شد

رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی با حضور نیروهای مسلح و خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی در آذربایجان‌غربی برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی 15 مهرماه در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروزه پلیس در پاسبان یا ژاندارمری که مسئول پایش محیط است خلاصه نمی‌شود بلکه مجموعه‌ای از افراد مخلص، فداکار و ایثارگر هستند که در جهت رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی تلاش می‌کنند.

وی افزود: هفته انتظامی منتسب به همه افرادی است که خالصانه، مجاهدانه و خستگی ناپذیر با تحمل همه نابرابری‌ها، مشکلات و کاستی‌ها برای دفاع از حریم نظم و امنیت تلاش می‌کنند که مظهر اقتدار و رحمت هستند و در همین موضوع در مواجهه با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد می‌شود.

سردار جهانبخش ببان کرد: راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی کشور مردم محوری است و شعار هفته انتظامی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» عنوان شده و امروز مردم مهمترین رکن در حمایت از پلیس هستند و نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: امروزه شرایط بسیار خوبی از نظر کنترل جرایم در استان وجود دارد و در همه شاخص‌ها روند مناسبی را شاهد هستیم و پلیس با هوشمندی و اقتدار، همواره در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار برای مردم تلاش کرده و خواهد کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امسال  ۱۵۰ نفر از اخلالگران نظم و امنیت عمومی و بیش از ۶ هزار سارق در آذربایجان‌غربی دستگیر شده و در نیمه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ صورت گرفته که اعتماد مردم به این نیروی خدمت گزار را نشان می‌دهد و این ارگان تلاش دارد بیش از پیش امنیت را جامعه برقرار سازد.

وی گفت: با توجه به هجمه سنگین دشمنان در خصوص ایجاد جنگ ترکیبی باید در جهت اشاعه جهاد تبیین تلاش کرد و مفاهیم دینی و اسلامی را برای آگاهی بخشی نسل‌های جدید بیان کرد.

انتهای پیام
captcha