اقتدار نیروی انتظامی فضای جامعه را برای عاملان بی‌نظمی ناامن کرده است
کد خبر: 4173281
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

اقتدار نیروی انتظامی فضای جامعه را برای عاملان بی‌نظمی ناامن کرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی باید فضای جامعه همیشه برای عاملان بی‌نظمی و برهم‌زنندگان نظم عمومی ناامن باشد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 13 مهر، در دیدار با سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی استان، ضمن تبریک هفته فراجا و تشکر از زحمات و تلاش‌های این نیرو، افزود: نیروی انتظامی در راستای اهداف متعالی خود، شهدای بسیاری را تقدیم این نظام مقدس کرده که این مهم برگ زرینی در افتخارات جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اراک بیان کرد: نیروی انتظامی باید با تقویت بنیه علمی و آموزشی خود، شگردهای خائنین و دشمنان را شناسایی و در مقابله با جرائم مختلف از هیچ خطایی چشم‌پوشی نکند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی باید فضای جامعه همیشه برای عاملان بی‌نظمی و برهم‌زنندگان نظم عمومی ناامن باشد. برخی مسائل مانند حجاب و عفاف نیاز به برنامه‌ریزی دارد تا از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود تا این پدیده‌ها به مقوله امنیتی تبدیل نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان به تردد خودروهای شوتی در مسیرهای ارتباطی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: برای مقابله با پدیده قاچاق کالا لازم است نیروی انتظامی استان با همکاران خود در سایر استان‌های هم‌جوار هماهنگ باشد.

انتهای پیام
captcha