معاون پژوهش جدید جامعه‌ المصطفی معارفه شد
کد خبر: 4172368
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

معاون پژوهش جدید جامعه‌ المصطفی معارفه شد

با حضور جمعی از معاونین، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف المصطفی، آیین تکریم و معارفه معاون جدید پژوهش جامعه‌ المصطفی برگزار شد.

معاون پژوهش جدید جامعه‌المصطفی معارفه شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعه‌ المصطفی امروز یکشنبه 9 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه معاون جدید پژوهش جامعه‌ المصطفی با اشاره به جهش‌های مطلوب جایگاه پژوهش در دوره گذشته، اظهار کرد: جا دارد از خدمات و تلاش‌های تحول گرانه حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در این عرصه که با وجود کسالت به ایفای رسالت پرداخت، تقدیر و تشکر داشته باشیم و در همین راستا حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضا عابدی نژاد نیز از نیرو‌های جوان، پرانگیزه، بافضیلت و دارای آثار علمی بسیار خوب و تجربیات ارزشمند است که امیدواریم وی در سمت معاونت پژوهش المصطفی موفق باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پژوهش را دارای دو رکن اساسی دانست و افزود: یک نگاه به پژوهش این است که توانمندی پژوهشی بدنه المصطفی و طلاب تا حد ممکن ارتقا یابد و جایگاه و عمق پژوهشی جامعه‌ المصطفی در عرصه بین‌المللی نمود پیدا کند. در حقیقت ثقل دستیابی به جایگاه مرجعیت علمی جامعه‌ المصطفی، بر عهده معاونت پژوهش قرار دارد.

معاون پژوهش جدید جامعه‌المصطفی معارفه شد

حجت‌الاسلام خالق‌پور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی پژوهش در ساحت‌های آموزشی و تربیتی المصطفی، ادامه داد: معاونت پژوهش برای ورود به بحث معاونت‌ها و نهادینه کردن فرایند پژوهش با شاخص‌های واقعی و کلان باید اقدام کند تا آموزش‌ پژوهش‌محور معنای حقیقی یابد. این دستاورد تنها با همکاری و هم افزایی حداکثری با سایر معاونت‌ها بدست خواهد آمد.

در ادامه این نشست، متن تقدیر رئیس جامعه‌ المصطفی از خدمات حجت‌الاسلام مجید عبادی و نیز حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضا عابدی نژاد به سمت معاونت پژوهش المصطفی توسط جانشین رئیس المصطفی قرائت شد.

انتهای پیام
captcha