یادواره شهید امنیت رضا الماسی در شاهین‌دژ برگزار شد
کد خبر: 4171117
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

یادواره شهید امنیت رضا الماسی در شاهین‌دژ برگزار شد

یادواره شهید امنیت رضا الماسی با حضور فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در شاهین‌دژ برگزار شد.

محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز سوم مهر در یادواره شهید سرافراز امنیت سردار رضا الماسی که با حضور خیل عظیم مردم ولایت‌مدار شاهین‌دژ در مقابل درب منزل شهید برگزار شد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی امروزه باید بیش از گذشته در جامعه بسط داده شود و رسانه‌های جمعی و فرهنگیان در این ارتباط جدی‌تر فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه مردم شاهین‌دژ در موقعیت‌های سخت انقلاب و نظام، با حضور در صحنه، امتحان خود را پس داده‌اند، گفت: شهید الماسی، سند افتخار مردم شهرستان است.

رجبی با بیان اینکه، فضای همدلی برای تشکیل و برگزاری یادواره شهید گرانقدر سردار الماسی، ایجاد شده، که قابل تقدیر است، گفت: زنان و مردان این دیار به پاس تجلیل از شهید الماسی و شهدای شهرستان در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند، که نشان از ولایت‌مداری و روحیه شهیدپروری مردم است.

رجبی با بیان اینکه، مردم شاهین‌دژ در موقعیت‌های سخت، امتحان خود را به خوبی و باافتخار با حضور در صحنه پس داده‌اند، گفت: مراتب تقدیر و تشکر خود را از دست‌اندرکاران این یادواره را دارم، که خالق حماسه ماندگاری شدند.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران پرورش‌یافته مکتب سیدالشهداء هستند، تصریح کرد: بر پایه ایثار و رشادت‌های شهدا است، که امروز ما و شما در آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم و این نتیجه شیر پاک مادرانی است، که این سرداران دلیر را در دامان خودشان به سبک نبوی و فاطمی تربیت کردند.

انتهای پیام
captcha